شبکه‌های اجتماعی

Geely Haoyue L
Geely Haoyue L
سه ردیفه و هفت نفره

 

جیلی شاسی بلند 7 نفره سایز متوسط خود را معرفی کرد. این کراس‌اوور از نظر طراحی با دیگر نمونه‌های جیلی تفاوت دارد و از سبکی جدید پیروی می‌کند. جیلی هائویو  (Haoyue L) از جلوپنجره عمودی آبشاری با 16 نوار کروم بهره می‌برد در بالای آن یک نوار نورانی چراغ‌های زاویه دار این کراس‌اوور را به یکدیگر می‌رساند. سپر از سه ورودی هوا تشکیل شده که دو عدد شش ضلعی در دو گوشه و یکی از آنها به صورت خطی در مرکز قرار گرفته است.


نمای جانبی جیلی Haoyue L به لطف تو رفتگی و خط بالای گلگیر‌ها، خط برجسته زیر در و رکاب پلاستیکی قطور این کراس‌اوور را سرسخت نشان می‌دهد. نمای عقب با چراغ‌های یک تکه که نام جیلی به صورت منفصل روی آن قرار داده شده، اسپویلر سقفی و سپر بزرگ پلاستیکی با دو خروجی اگزوز بزرگ ساده به نظر می‌رسد.


جیلی به لطف سقف بزرگ پانوراما و موقعیت قرارگیری سرنشینان که کمی بالاتر از حالت عادی هستند این کابین را مانند کاکپیت هواپیما توصیف می‌کند. کابین به صورت دو رنگ کار شده که رنگ تیره در بالا و رنگ روشن در قسمت پایین قرار می‌گیرد. همین تم بر روی فرمان نیز اعمال شده و تنها صندلی‌ها از رنگ قهوه‌ای روشن تک سود می‌برند. نمایشگر 10.2 اینچ پشت فرمان، نمایشگر 12.3 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی، لیور دنده جدید و صندلی‌های نرم و راحت با طرح الماس گونه برخی از امکانات این خودرو به حساب می‌آیند.


جیلی Haoyue L به لطف ابعاد 4860/1910/1770 و فاصله بین دو محور 2825 میلیمتر نسبت به مدل فعلی Haoyue L حدود 25 میلی‌متر طول و 10 میلیمتر عرض بیشتر دارد. کراس‌اوور هفت نفره جیلی از پیشرانه جدید 4 سیلندر 2 لیتر توربو استفاده می‌کند که خروجی آن برابر با 218 اسب‌بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه