شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فراری KC23
بر اساس 488 GT3 Evo

 

همین چند هفته قبل بود که فراری از مدل SF90 XX رونمایی کرد و حالا در کمترین زمان ممکن یک محصول خاص دیگر را معرفی می‌کند. این مدل بسیار خاص و محدود که بر اساس 488 GT3 توسعه پیدا کرده است؛ پلاک نخواهد شد و پیست محور خواهد بود. طراحان فراری برای فرم بخشیدن به این هایپرکار از Vision Gran Turismo و 499P الهام گرفته‌اند و به رسم دیگر نمونه‌های خاص از درهای پروانه‌ای استفاده کرده‌اند.


فراری برای ساخت KC23، تغییرات اساسی بر روی 488 انجام داده که شامل ورودی هوای کناری باز شونده، رنگ جدید Gold Mercury چهار لایه با روکش آلومینویمی، دوربین دیجیتال به جای آینه سنتی و بال بزرگ عقب باز شونده است. زیر خودرو رینگ 18 اینچ وجود دارد اما رینگ‌های 21 اینچ جلو و 22 اینچ عقب نیز برای زیبایی بیشتر زیر فراری KC23 نصب خواهد شد.


تنها یک دستگاه از فراری KC23 تولید می‌شود اما این شرکت اعلام کرده، از این مدل برای دیگر محصولات خود الهام می‌گیرد. همانطور که بالاتر اشاره شد، طراحی خارجی نسبت به 488 کاملا تغییر کرده اما داخل کابین دو صندلی اسپرت، رول کیج، سوئیچ‌های بسیار زیاد و فرمان مسابقه‌ای با 16 کلید تماما از 488 منتقل شده است.


در خصوص قوای فنی، فراری توضیحی ارائه نکرده که آیا پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتر توئین توربو که بر روی 488 نصب شده و 600 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند را بر روی این خودرو نصب می‌کند یا برای فراری KC23 پیشرانه متفاوتی را در نظر می‌گیرد.

 

نظر دهید