شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فراری SF90 اسپایدر
طوفان آسمانی

 

منصوری همچنان از بسته‌های تیونینگ پلاریزه استفاده می‌کند و آخرین پروژه آن بر اساس این پکیج فراری SF90 اسپایدر با نام Tempesta Celeste است. کیت بدنه‌ای که منصوری برای این خودرو تدارک دیده با اضافه کردن اسپویلر عقب دو تکه همراه با چراغ، خروجی اگزوز چهارگانه، دفیوزر بزرگ عقب با مه شکن، بالچه‌های کنار سپر، رکاب‌ها و خروجی هوا روی گلگیر استایل این سوپراسپرت را بیش از پیش تهاجمی می‌کند.


در اکثر موارد منصوری تمرکز خود را بیشتر بر روی ارتقا بصری خودروها معطوف می‌کند اما این بار این تیونر به سراغ پیشرانه فراری SF90 اسپایدر که به خودی خود قدرتمند محسوب می‌شود رفته تا آن را تا حد ممکن تقویت کند. در حالت استاندارد این اسب سرکش ایتالیایی از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی که به تنهایی 217 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند بهره می‌برد که در مجموع 986 اسب‌بخار قدرت و 799 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. منصوری با ارتقا فنی پیشرانه، عدد خروجی را به 1100 اسب‌بخار رسانده تا این کانورتیبل جذاب در مدت زمان 2.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت این سوپر اسپرت 355 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.


منصوری رینگ‌های ارجینال را با نمونه سبک وزن 21 اینچ جلو و 22 اینچ عقب تعویض کرده و پشت آنها از کلیپرهای ترمز قرمز رنگ استفاده کرده تا کنتراست بیشتری ایجاد کند. داخل کابین از چرم آبی یخی استفاده شده و برخلاف محصولات قبلی فیبرکربن بسیار کمی در این بخش دیده می‌شود.


منصوری تنها 3 دستگاه از F9XX Tempesta Celeste خواهد ساخت که به واسطه تک ساخت بودن آنها هر کدام چهره‌ای منحصر به فرد دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه