شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی Cool Boyue
انتشار تصاویر رسمی

 

این جدیدترین کراس‌اوور کامپکت جیلی از زیر مجموعه Boyue به حساب می‌آید. Cool به Creative, Opening, Outdare, Love اشاره دارد که نشان می‌دهد جیلی با تولید این خودرو تنها جوانان را مورد هدف قرار داده است.


جیلی Cool Boyue از زبان طراحی Starburst Vision جیلی بهره می‌برد که باعث می‌شود این خودرو خطوطی تیز و زاویه‌دار داشته باشد. نمای رو به رو به واسطه جلوپنجره بزرگ با مش مثلثی که آن را شبیه به دهان کوسه کرده، چراغ‌های کدیلاک مانند و سپر اسپرت نمایی بسیار جذاب به آن بخشیده تا مورد پسند جوانان قرار گیرد. نمای جانبی جیلی Cool Boyue به لطف ستون‌های مشکی که سقف را معلق نشان می‌دهد، خط تیز و برجسته که از ستون D تا رو در جلو کشیده شده و رینگ‌های آلومینویمی دو رنگ بسیار جذاب طراحی شده است. نمای عقب جیلی Cool Boyue نیز هماهنگ با دو نمای دیگر طراحی شده و از چراغ‌های Y شکل و متصل به یکدیگر، دفیوزر بزرگ، خروجی اگزوز دوبل و اسپویلر یکپارچه با طرحی ویژه بهره می‌برد. Cool در رده کراس‌اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد اما با داشتن طول 4510، عرض 1865، ارتفاع 1650 و فاصله بین دومحور 2710 میلی‌متر فضای بسیار خوبی را در کابین ایجاد می‌کند.


بر اساس اطلاعات MIIT چین، جیلی Cool Boyue از پیشرانه 1.5 لیتر توربو ساخت ولوو و جیلی بهره می‌برد که 178 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


تصاویر کابین منتشر نشده اما جیلی می‌گوید، این قسمت مانند دیگر خودروها به صورت کاملا دیجیتال و مدرن طراحی شده است.

 





نظر دهید


در همین زمینه