شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کادیلاک XT4
ادامه به روزرسانی‌ها در جنرال موتورز

 

به روز رسانی‌ها در GM ادامه دارد و حالا کدیلاک XT4 آخرین کراس‌اوور ساب کامپکت این مجموعه است که دستخوش تغییر می‌شود. این نمونه نیز مانند شورولت تریل بلیزر و بیوئیک انکور GX تغییرات محسوسی به خود دیده که آن را از نمونه قبلی متمایز می‌کند. از نظر ظاهری شاید فرم کلی این کراس‌اوور تغییری نکرده باشد اما باید در جزئیاتی مانند باریک‌تر شدن چراغ‌های دیلایت LED، تغییر مکان و شکل هدلایت، جلوپنجره و زیر سپر جدید، تغییر رفلکتور‌های عقب از حالت افقی به عمودی و سپر عقب به دنبال تغییرات باشید.


داخل کابین کدیلاک XT4 دیگر خبری از تم قدیمی نیست و حالا به لطف نمایشگر 33 اینچ خمیده که وضوح 9K دارد و از کدیلاک لیریک الهام گرفته شده، نمایی مدرن و جذاب به آن بخشیده است. پیش از این خروجی تهویه مطبوع در قسمت بالا قرار گرفته بود اما در مدل 2024 این دریچه‌ها به زیر نمایشگر انتقال پیدا کردند و درست زیر آنها کلید‌های لمسی و مکانیکی وجود دارد که همراه با فرم کلی کنسول مرکزی که شامل کاپ هُلدر‌ها، ناب چرخشی و لیور دنده می‌شود ثابت مانده‌اند. بسته به انتخاب تریم، کابین XT4 رنگ بندی و تزئیناتی مانند چوب، آلومینیوم و فیبرکربن خواهد داشت. cold weather package، فرمان گرم شونده، گرمکن و سرد صندلی همراه با ماساژور نیز از امکانات بالاترین تریم این کراس‌اوور به حساب می‌آیند.

 
نمایشگر عریض کدیلاک XT4 با همکاری گوگل می‌تواند امکانات گسترده‌ای را با قابلیت شخصی سازی و به صورت کنترل لمسی و یا صوتی در اختیار سرنشینان بگذارد. سیستم صوتی AKG Studio با 13 بلندگو یکی از موارد جدید دیگر این کابین است. کدیلاک این خودرو را در آپدیت 2024 با امکانات ایمنی و دستیار راننده استاندارد بیشتری به بازار عرضه می‌کند که می‌توان به هشدار برخورد از عقب با ترمز، رادار بین خطوط، نور بالا خودکار و هشدار خروج از خط اشاره کرد. پکیج سفارشی Active Safety که تنها در تریم‌های بالا عرضه خواهد شد، باعث می‌شود تا کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضظراری خودکار پیشرفته، هشدار عابر پیاده، دستیار محدودیت سرعت، رادار تشخیص تابلو راهنمایی رانندگی و... به این خودرو اضافه شود. سیستم اتصال به شبکه 5G و در صندوق عقب برقی در تمامی تریم‌ها موجود است.


پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتر توربو این خودرو مانند سابق 235 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در تریم‌های Luxury، Premium Luxury و Sport عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید