شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل مفهومی جدید هوندا معرفی شد
Automobile Farsi - Honda RS Concept

در نمایشگاه خودروی اندونزی

 

 

بخش جنوب شرق آسیای شرکت هوندا به شدت در حال فعالیت است. آن‌ها به تازگی هوندا BR-V سه ردیفه ارزان قیمت را به بازار عرضه کردند و حالا به دنبال عرضه شاسی‌بلند دیگری به بازار هستند. در نمایشگاه GIIAS در تنگرنگ اندونزی خودروی شاسی‌بلند مفهومی RS از سوی هوندا ارائه شده است که تا چند ماه دیگر به مدلی برای عرضه بازار با نام ZR-V تبدیل خواهد شد.


برای جنوب شرق آسیا، این خودروی مفهومی یک مدل جدید به حساب آمده و قرار است بعد عرضه به بازار اندونزی و منطقه به سایر نقاط جهان نیز صادر شود. ZR-V در واقع برای بازارهای هند و آمریکا جایگزین شاسی‌بلند دیگری از شرکت هوندا خواهد بود، ZR-V جدید جایگزین شاسی‌بلند ارزان قیمت دیگری به نام WR-V خواهد شد که بر اساس نسل قبل از آن و بر پلت‌فرم فیت / جاز هوندا پیاده‌سازی شده بود و این درحالی است که بدنه ZR-V کاملا روی پلت‌فرم جا سوار شده است.


تحقیق و توسعه این مدل از هوندا در تایلند مرکز آسیا و اقیانوسیه انجام شده و قضاوت در مورد کار آن‌ها روی RS نشان از چراغ‌های جذاب و طراحی چشم نواز است. اگر احساس کنیم که BR-V از شرکت هوندا خانواده‌ها را قرار است تحت تاثیر قرار دهد قطعا هدف ZR-V جذب جوان‌ترها برای خرید این اتومبیل است. به نظر می‌رسد نسخه اسپرت این مدل مفهومی نیز به بازار عرضه شود.


هرچند از تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در هوندا RS خبری منتشر نشده و اطلاعاتی از پیشرانه آن نیز در دسترس نیست اما باید بدانیم هوندا برای BR-V از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره برده و دیفرانسیل جلو آن را طراحی کرده است. نسخه تولیدی ZR-V به نظر می‌رسد نیمه اول سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه