شبکه‌های اجتماعی

عرضه توسط آرین ستاک

 شرکت آرین ستاک در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با نمایش ۴ محصول از برندهای لیپ موتور، میپل و جی ای سی اعلام کرد که این شرکت عرضه ۱۲ محصول برقی را به بازار ایران ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژ داخل در برنامه دارد.

جی‌ ای‌ سی آیون S پلاس یک سدان تمام الکتریکی از زیربرند الکتریکی GAC یعنی آیون است که از طراحی مدرن و به روز و کیفیت ساخت بسیاری بالایی بهره می‌برد. این محصول قرار است در سال‌های آتی به صورت مونتاژی به بازار عرضه شود.

 

مشخصات ظاهری جی‌ ای‌ سی آیون S پلاس

طراحی جی‌ ای‌ سی آیون اس پلاس با تمرکز بر کارایی و عملکرد ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد. جی‌ ای‌ سی آیون اس پلاس دارای بدنه‌ای صاف با طراحی آیرودینامیک است و خطوط تیز و منحنی‌های نرم آن، ظاهری جوان‌پسند و اسپرت دارند. نمای جلویی با چراغ‌های LED متمایز خودنمایی می‌کند، در حالی که قسمت عقب دارای طراحی ساده و چراغ‌های عقب متصل است. ظاهر کلی خودرو آینده‌نگر است و ماهیت الکتریکی آن را منعکس می‌کند. 

 

مشخصات فنی جی‌ ای‌ سی آیون S پلاس

موتور الکتریکی این محصول توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. بسته باتری‌های ۵۹ کیلووات ساعتی که با یکبار شاٰرژ کامل امکان پیمایش ۵۱۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند و در مدت زمان ۴۵ دقیقه با شارژرهای سریع تا ۸۰ درصد شارژ می‌شوند از دیگر ویژگی‌های این محصول است. حداکثر سرعت جی‌ ای‌ سی آیون S پلاس 160 کیلومتر در ساعت است و شتاب صفر تا 100 آن 7.6 ثانیه اعلام شده است.

 

برخی امکانات جی‌ ای‌ سی آیون S پلاس

. ایربگ جانبی برای ردیف جلو
. سنسور باد تایر
. قفل مرکزی داخلی
. پارک اتوماتیک
. هشدار رانندگی با سرعت کم
. کنترل در سربالایی
. سه حالت رانندگی
. استارت بدون کلید
. کلید کنترل از راه دور
. سقف پانوراما
. دوربین 360 درجه
. کروز کنترل تطبیقی
. فرمان چرمی
. روکش چرم و پارچه صندلی‌ها
. شارژر وایرلس
. نمایشگر 14.6 اینچی مرکزی
. نمایشگر 10.25 اینچی جلو آمپر
. 6 بلندگو
. تهویه مطبوع خودکار

 

 

آیون یک خودروساز برقی چینی تحت گروه جی ای سی است که در سال 2017 تأسیس شد و با تمرکز بر نوآوری در حمل‌ونقل و محصولات سازگار با محیط‌زیست به سرعت محبوبیت پیدا کرد. آیون طیف وسیعی از خودروهای برقی از سدان تا شاسی‌بلند را ارائه می‌کند که به دلیل طراحی شیک، فناوری پیشرفته و عمر باتری چشمگیر شناخته شده‌اند. این برند به سرعت بازار خود را در سطح بین‌المللی گسترش داده و خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت جهانی خودروهای برقی معرفی کرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه