شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز GLE
تکنولوژی بیشتر، تغییرات ظاهری کم

 

بیش از یکسال از زمانی که برای اولین بار این خودرو را با پوشش استتاری دیده‌ایم می‌گذرد و حالا خبری از این پوشش نیست و GLE 2024 به صورت رسمی معرفی شده است. تغییرات ظاهری در این نمونه بسیار کم دیده می‌شود پس خودتان را سرزنش نکنید.


اگر بخواهیم به تغییراتی که بر روی مرسدس بنز GLE ایجاد شده اشاره داشته باشیم باید به خط افقی کروم با مربع‌های داخل آن، حاشیه کرومی ورودی‌های هوا و گرافیک داخل چراغ‌ها اشاره کنیم. در نمای عقب نیز تنها گرافیک چراغ‌های عقب هستند بنز GLE که تغییر کرده‌اند. داخل کابین نیز تغییرات کمی را به خود دیده است و تنها فرمان جدید با دکمه‌های لمسی، تزئینات کروم دریچه‌های هوا و تزئینات Piano Black که مختص مایباخ بود تغییر کرده‌اند.


مرسدس برای GLE 580 بسته Off-Road Engineering را اضافه می‌کند که شامل سینی محافظ زیر خودرو و افزایش ارتفاع 1.2 اینچ از سطح زمین می‌شود. این پکیج همچنین فناوری‌هایی مانند نشان دادن شیب، زاویه چرخش، زاویه فرمان و نمایی از چرخ جلو؛ سیستم Trailer Route Planner برای پیشنهاد دادن بهترین مسیر با توجه به ابعاد تریلر پشت سر و دستیار کمکی برای دنده عقب گرفتن با تریلر را به این خودرو اضافه می‌کند.


یک مدل پلاگین هایبرید جدید به لاین‌آپ GLE اضافه شده که GLE 400e 4Matic نام دارد. این نمونه پیشرانه درونسوز 4 سیلندر 2 لیتر دارد که همراه با یک موتور الکتریکی 381 اسب‌بخار قدرت و 649 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. شتاب مرسدس بنز GLE توسط مرسدس 5.8 ثانیه اعلام شده است.


نسخه‌های AMG تقریبا بدون تغییر باقی مانده‌اند اما در بروزرسانی نرم افزاری و توربو GLE 53 گشتاور آن به 559 نیوتن‌متر رسیده اما پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر آن همچنان می‌تواند 429 اسب‌بخار قدرت تولید کند. شتاب این نمونه 4.9 ثانیه اعلام شده است. GLE 63 S نیز از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 603 اسب‌بخار قدرت دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه