شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بیوئیک انویستا
پس از عرضه در چین

 

انویستا برای اولین بار سال گذشته برای عرضه در چین معرفی و سپس عرضه شد. بیوئیک، عرضه این کرا‌س‌اوور در بازار آمریکا را به بعد موکول کرد که آن زمان امروز است.


بیوئیک انویستا از زبان طراحی جدید بیوئیک بهره می‌برد که برای اولین بار بر روی کانسپت Wildcat EV به نمایش گذاشته شد. نمای جلو بیوئیک انویستا از دیلایت‌های باریک با خطوط شکسته، پوزه کشیده و جلوپنجره چند ضلعی استفاده می‌کند تا چهره‌ای تهاجمی داشته باشد. نمای جانبی بیوئیک انویستا پیچیدگی خاصی ندارد و تنها می‌تواند به ستون‌های تیره که با تزئینات دور گلگیر‌ها، رکاب‌ها و رینگ‌ مشکی هماهنگی دارد اشاره کرد. نمای عقب در اوج سادگی بسیار گیرا و جذاب طراحی شده و المان‌هایی مانند چراغ‌های باریک، تزئین کروم مانند زیر سپر عقب و صد البته لوگو جدید این شرکت، آن را با قسمت جلو هماهنگ می‌کند.


تریم اسپرت تورینگ بیوئیک انویستا به صورت استاندارد از رینگ‌های 18 اینچ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رینگ 19 اینچی را نیز برای آن سفارش دهند. تنها تریم Avenir به صورت1 استاندارد از رینگ‌های 19 اینچ Pearl Nickel استفاده می‌کند.


داخل کابین بیوئیک انویستا، از نمایشگر 19 اینچ پشت فرمان و 11 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی با رابط جدید و بهبود یافته استفاده شده که از فرمانی صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. بیوئیک برای اینکه تریم‌های ST و Avenir از یکدیگر تمیز داده شوند، لوگو آنها را بر روی پشت سری‌ها گلدوزی کرده است. مانند اکثر کراس‌اوورها، ردیف دوم بیوئیک انویستا به صورت 60/40 جمع می‌شود تا ظرفیت صندوق عقب به 42 فوت مکعب برسد زیرا در حالت عادی صندوق تنها 20.7 اینچ مکعب حجم دارد.

 


انویستا به صورت استاندارد از پک Buick Driver Confidence بهره می‌برد که شامل شش ویژگی ایمنی فعال مانند ترمز اضطراری خودکار، کمک حفظ بین خطوط با هشدار خروج از خط، کمک نور بالا، هشدار تغییر خط، هشدار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد از جلو می‌شود.


قوای محرکه این کراس‌اوور از نوع 1.2 لیتر توربو است که 136 اسب‌بخار قدرت و 219 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های بیوئیک انویستا منتقل می‌شود.


تولید بیوئیک انویستا ماه آینده آغاز خواهد شد و فروش آن نیز در تابستان انجام می‌شود. قیمت پایه انویستا از 23.495 دلار بدون 1095 دلار هرینه حمل شروع و تا 29.695 دلار افزایش پیدا می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه