شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رم 1500 با پکیج ویژه آفرود
Ram 1500 Rebel Havoc Edition

 

رم مدتی است به ارتقا 1500 ربل علاقه‌مند شده و حالا آن را با مدل Havoc و تولید محدود معرفی کرده است. این پیکاپ قیمت پایه 72.205 همراه با هزینه حمل 1.895 دلار دارد. با این قیمت، خریداران رم ربل هاوک ادیشن از پکیج Rebel Level 2 که شامل صندلی‌های برقی، گرمکن فرمان، صفحه نمایش مرکزی 12 اینچ، سیستم Uconnect 5، GPS، Ram Connected Services، پکیج آفرود با محاسبه و مانیتور زاویه و ارتفاع از سطح زمین پیکاپ و... می‌شود بهره می‌برند. سیستم جدید و ویژه Selec-Speed Control نیز که کروز کنترل سرعت پایین برای مسیرهای آفرودی محسوب می‌شود نیز بر روی این مدل نصب شده است.


برای تکمیل پروسه تبدیل ربل به هاوک ادیشن؛ این شرکت بدنه را به رنگ انحصاری Baja Yellow مزین می‌کند که و سپر، آینه‌های جانبی، رینگ‌های 18 اینچ، بج‌ها و گرافیک Rebel را نیز به رنگ مشکی در میاورد تا از نسخه عادی متمایز شود. از آنجا که این فقط یک ارتقا ظاهری به حساب می‌آید، پیشرانه مورد استفاده همچنان از نوع 8 سیلندر 5.7 لیتر همی است که 395 اسب‌بخار قدرت و 555 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


اواخر سال 2022، رم نسخه هاوک ادیشن TRX را با مشخصات بدنه یکسان با این نمونه و البته پیشرانه قدرتمند 702 اسب‌بخار معرفی کرد که برچسب قیمت 106.445 دلار بر روی آن چسبیده بود. Ram 1500 Rebel Havoc Edition بهار سال جاری در تعداد محدود که اعلام نشده به فروش خواهد رسید.

 

نظر دهید


در همین زمینه