شبکه‌های اجتماعی

کیا شاسی‌بلند نیرو جدید را در استرالیا عرضه می‌کند
اتومبیل فارسی - کیا نیرو

در دو نوع الکتریکی و هیبرید


کیا نیرو جدید به صورت رسمی در دو نوع الکتریکی و هیبرید وارد بازار استرالیا می‌شود. سری پایه کیا نیرو از نوع هیبرید با پیشرانه 1.6 لیتر GDI است که 103 اسب‌بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در کنار این پیشرانه درون سوز، موتور الکتریکی قرار دارد که خروجی کلی را به 139 اسب‌بخار و 265 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت بر عهده گیربکس شش سرعته دو کلاچه خواهد بود.


کیا مدل هیبرید کیا نیرو را در دو تریم S و GT-Line به فروش می‌رساند که از ویژگی‌های تریم S می‌توان به نمایشگر پشت فرمان 4.2 اینچ، کیسه هوای مرکزی، مجموعه ترمز‌های جلوگیری از برخورد، آینه الکتروکرومیک، سیستم جلوگیری از برخورد نقطه کور، دستیار جلوگیری برخورد از عقب، دستیار کنترل سرعت هوشمند، سیستم بین خطوط، سیستم هشدار توجه راننده، دستیار سیستم نوربالا، سنسور پارک همراه با نمایشگر عقب اشاره کرد. از امکانات مخصوص تریم GT-Line نیز می‌توان به نمایشگر 10.25 اینچ پشت فرمان، 10.25 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی، شارژر وایرلس Qi، سردکن و گرمکن صندلی، گرمکن فرمان، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک هوشمند از روی ریموت و درب بار برقی هوشمند اشاره کرد.


قوای محرکه نسخه EV کیا نیرو از یک موتور الکتریکی 201 اسب‌بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تشکیل می‌شود که متصل به یک باطری 64.8 کیلووات ساعت است. برد مسافت کیا نیرو در استاندارد WLTP با یکبار شارژ کامل 460 کیلومتر خواهد بود و می‌تواند با شارژر DC در مدت زمان 43 دقیقه 10 الی 80 درصد شارژ شود.


مانند مدل هیبرید نسخه الکتریکی کیا نیرو نیز در دو تریم S و GT-Line عرضه می‌شود که اکثر ویژگی‌های آنها یکسان هستند اما به طور مثال کیا نیرو EV S دارای نمایشگر پشت فرمان 10.25 اینچ و نمایشگر 8 اینچ اطلاعات و سرگرمی است. تفاوت‌های مدل نیرو EV GT-Line نیز در سانروف برقی، صندلی‌های پرمیوم سرنشین جلو، سیستم صوتی پرمیوم هارمن کاردون با 8 بلندگو و load adapter بیرونی اشاره کرد.


قیمت نیرو Hybrid S در استرالیا از 44.380 دلار شروع می‌شود و به 50.030 دلار برای مدل GT-Line می‌رسد. مدل نیرو EV S از 65.300 دلار آغاز و در بالاترین حالت به 72.100 دلار می‌رسد.

 

automobilefarsi kia niro 6

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه