شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هیوندای i10
شروع تولید از اپریل

 

هفته گذشته بود که عکسی جاسوسی از i10 جدید منتشر و حالا این خودرو به صورت رسمی معرفی شد. فیس‌لیفت و به روز رسانی‌های هیوندای عموما تغییرات آنچنانی ایجاد نمی‌کنند اما امکانات استاندارد بیشتر به همراه تریم N-Line به i10 جدید اضافه شده که ارزش بررسی دارد.


مدل‌های غیر N-Line با 9 رنگ بیرونی قابل دسترس هستند که از بین آنها دو رنگ Lumen Grey وMeta Blue جدید هستند و خریداران می‌توانند هر کدام از این رنگ‌ها را با سقف متضاد مشکی رنگ سفارش دهند. از دیگر تغییرات ظاهری هیوندای آی۱۰ می‌توان به تغییر دیزاین و گرافیک چراغ‌های جلو و عقب و رینگ‌های جدید 15 اینچ جدید اشاره کرد. نمونه‌های N-Line از رینگ‌های 16 اینچ بهره خواهند برد. کابین نیز تغییرات جزئی مانند نورپردازی محیط آبی، تریم بنفش کابین برای صندلی‌ها از جنس تارتان با خطوط عمودی و تزئینات بنفش برای دریچه‌های هوا به خود دیده است.


به عنوان تجهیزات استاندارد حالا هاچبک جذاب هیوندای از کلاستر 4.2 اینچ، پورت USB C در جلو و عقب، نمایشگر 8 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی، سیستم ناوبری، اتصال بیسیم اندروید اتو و اپل کار پلی، دستیار برخورد از جلو با تشخیص دوچرخه سواران و هشدار باز بودن درب عقب بهره می‌برد.


هیچ صحبتی در خصوص تغییرات فنی هیوندای آی۱۰ منتشر نشده و این بدین معنا است که i10 جدید نیز از همان پیشرانه سه سیلندر 1 و یا 1.2 لیتر در اروپا عرضه خواهد شد. I10 ماه اپریل در کارخانه ازمیت ترکیه ساخته خواهد شد و اولین نمونه‌ها نیمه دوم به مالکین تحویل داده می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه