شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مگان RS Trophy
پایانی برای RS

 

رنو مدل مگان را سال 1995 تولید و اولین نمونه RS را سال 2004 بر اساس نسل دوم این خودرو معرفی کرد. حالا پس از گذشت 3 نسل، و تغییر Renault Sport به آلپین رنو قصد دارد تا به یک نمونه ویژه تولید مگان RS را متوقف کند. آخرین مدل از مگان RS سال 2017 معرفی شد و سال 2021 دچار فیس لیفت شد.


رنو ژاپن اعلام کرد که مگان RS Trophy Special Edition با تیراژ محدود، هفته آینده در Tokyo Auto Salon رونمایی می‌شود. رنو به صورت شفاف از پایان راه مگان RS صحبت نکرده اما شعبه استرالیا این خودروساز پیش از این اعلام کرده بود که مگان در اواخر سال 2023 بازنشسته می‌شود. مدل مذکور به احتمال زیاد با نام Megane RS Ultime معرفی خواهد شد تا در عین حال که نشان دهنده نسخه‌ای خاص و پایانی بخش است، خط و نشانی برای گلف GTI کشیده باشد. با توجه به اینکه این خودرو رونمایی نشده و عکس‌هایی از آن نیز لو نرفته، به احتمال زیاد این مدل نمایی ساده‌تر و شهری‌تری نسبت به Trophy-R خواهد داشت.


بر اساس شنیده‌ها پیشرانه مورد استفاده بر روی این خودرو با آلپین A110 یکی است و حالا این قوای محرکه 1.8 لیتر توربو 296 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


این نمایشگاه 13 تا 15 ژانویه برگزار می‌شود و انتظار داریم که قیمت این خودرو بالای 50.000 یورو اعلام شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه