شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کوییک
پارس خودرو اعلام کرد

 شرکت پارس خودرو بخشنامه پیشنهادی طرح تبدیل حواله های خودرو برلیانس و ساندرو را به خودرو کوییک ویژه خردادماه 1403 منتشر کرد. 

گروه خودروسازی سایپا پس از گذشت چند سال از توقف تولید خانواده رنو ساندرو، خانواده برلیانس، و خانواده تندر ۹۰ طرح تبدیل حواله‌های این خودروها را اعلام کرد. طرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک برای حواله‌داران این خودرو است که پیش از سال 1398 اقدام به پیش‌خرید یا خرید این خودروها کرده بودند.
 
سایپا در طرح تبدیل حواله‌های رنو ساندرو و برلیانس، تعداد خودروهای موجود در هر بخش را به‌صورت تفکیکی مشخص کرده است. به‌عنوان مثال در ازای هر دستگاه رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک، شش دستگاه کوییک به حواله‌داران تعلق می‌گیرد که ۳ دستگاه با قیمت تیر ۱۳۹۷ و ۳ دستگاه با قیمت روز محاسبه می‌شود.
 
در این طرح، تعهدات دعوتنامه‌های صادر نشده خودروهای ساندرو استپ وی اتوماتیک، ساندرو اتوماتیک، ساندرو استپ‌وی دنده‌ای و ساندرو دنده‌ای از خانواده محصولات رنو ساندرو و همچنین دو محصول تندر ۹۰ و پارس تند از خانواده تندر به همراه محصولات برلیانس خانواده ۳۰۰ دنده‌ای و اتوماتیک و خانواده ۲۰۰ برلیانس آماده تبدیل به کوییک RS است. در واقع گروه خودروسازی سایپا تنها یک محصول و آن هم کوییک RS را برای تمامی مشتریانی که در نوبت دریافت یکی از محصولات خانواده ساندرو، تندر ۹۰ و برلیانس بوده‌اند و هنوز دعوتنامه آن‌ها صادر نشده بود در نظر گرفته است.
 
علاوه بر این برای مشتریانی که دعوتنامه مربوط به خودروهای خانواده برلیانس، تندر و ساندرو برای آن‌ها صادر شده بود نیز می‌توانند حواله‌های خود را به کوییک RS تبدیل کنند. با این حساب عملا مشتریان این محصولات امکان تبدیل خودروی ثبت نامی را به محصول دیگری نداشته و تنها راه پیش روی آن‌ها انتخاب کوییک RS است.

 

 

جدول شماره 1

AuotmobileFa ParsKhodro sale 1 14030312webp

 

 

جدول شماره 2

AuotmobileFa ParsKhodro sale 2 14030312webp

 

نظر دهید


در همین زمینه