شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگو8 پرو
از سوی مدیران خودرو اعلام شد

 

مدیران خودرو، شرایط فروش سامانه یکپارچه عرضه خودرو را اعلام کرد. بر این اساس، شرایط فروش محصولات برند MVM و محصولات برند فونیکس ویژه برندگان اولین مرحله از قرعه کشی سامانه یکپارچه از سوی مدیران خودرو اعلام شده است.


بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش مدیران خودرو که روز دوشنبه از سوی این شرکت منتشر شده است، شرایط فروش سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای محصولات MVM و محصولات فونیکس اعلام شده است. متقاضیانی که در مرحله اول قرعه کشی سامانه یکپارچه عرضه خودرو برنده شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.


درصورتی‌که کد ملی شما در بین برندگان این مرحله از قرعه کشی است، می‌توانید برای تکمیل فرآیند ثبت نام با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. شرایط خرید نقدی و اقساطی در این مرحله از ثبت نام فراهم شده است.


علاوه بر این، می‌توانید به ‌صورت حضوری به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید تا امور مربوط به ثبت نام مدیران خودرو برای شما انجام شود. در نظر داشته باشید تنها تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برای ثبت نام نهایی خودرو‌ها فرصت دارید. در صورت عدم مراجعه تا تاریخ مذکور، فرصت ثبت نام شما حذف خواهد شد.


چه خودروهایی در شرایط فروش سامانه یکپارچه عرضه شده است؟

همان‌گونه که پیش از این و در مرحله ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام شده بود، تمامی محصولات روز مدیران خودرو شامل محصولات برند MVM و فونیکس، در این مرحله از فروش ویژه مدیران خودرو از سوی این شرکت عرضه شده است.


بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات X22 Pro، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این شرایط فروش ویژه محصولات مدیران خودرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ بگیرید.

 

 

نظر دهید


مریم قشنی
لطفا شرایط خرید اقساطی رو بفرمایید