شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پیکاپ چینگ‌لینگ تاگا
محصول تازه پادرا دیزل آماده ورود به بازار

 

ابتدای تابستان امسال بود که شرکت پادرا دیزل به صورت رسمی از نخستین محصول خود رونمایی کرد. حالا تصاویری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد نخستین محموله از چینگ لینگ تاگا (QingLing Taga) به ایران رسیده و احتمالا باید منتظر عرضه این خودرو به بازار باشیم.


چینگ لینگ نخستین بار پیکاپ دو کابین تاگا است را در سال 2017 رونمایی کرد و در سال 2021 با ایجاد تغییراتی آن را به روزرسانی کرد. این خودرو بر پایه ایسوزو D-Max طراحی شده و در بازار ایران با دو نوع موتور بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد.


موتور بنزینی تاگا با حجم 1.8 لیتر مجهز به توربوشارژ و فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) است و توان تولید 227 اسب بخار قدرت را دارد. یان موتور با یک جعبه دنده 7 سرعته دستی همراه شده است.


موتور دیزلی چینگ لینگ تاگا نیز با حجم 3 لیتر توان تولید 138 اسب بخار را دارد و با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی جفت و جور شده است.


صنایع خودروسازی پادرا در روز رونمایی از تاگا، این پیکاپ را با دو طول مختلف به نمایش گذاشت. نسخه کوتاه این خودرو 5382 میلی‌متر طول دارد و فاصله بین دو محور آن 3096 میلی‌متر است و نسخه محور بلند آن 5692 میلی‌متر طول دارد و دارای فاصله بین دو محور 3406 میلی‌متر است. با توجه به ای اعداد باید گفت نسخه محور بلند چینگ لینگ تاگا 31 سانتی‌متر کشیده‌تر از نسخه کوتاه آن است. با این حال این افزایش طول و فاصله بین دومحور تاثیر بر راحتی سرنشین‌های این خودرو ندارد و تنها حوض بار بزرگ‌تری برای نسخه کشیده تاگا در نظر گرفته شده است.


تصاویر منتشر شده از چینگ‌لینگ‌های رسیده به گمرک ایران نشان می‌دهد این خودروها همگی از نوع محور کوتاه و احتمالا از نوع بنزینی هستند. صنایع خودروسازی پادرا هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت پیکاپ تاگا اعلام نکرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه