شبکه‌های اجتماعی

انتشار تیزر جدیدی از بهمن دیگنیتی با حضور لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون
اتومبیل فارسی - بهمن دیگنیتی

به زودی وارد بازار خواهد شد

شرکت بهمن موتور تیزر جدیدی از دیگنیتی، محصول جدید خود و اولین کراس کوپه چینی بازار را منتشر کرد. در این ویدیو لیلا زارع هنرپیشه سینما و تلویزیون به عنوان سفیر برند بهمن موتور حضور دارد. همچنین این تیزر برای اولین بار چهره کامل و دقیقی از این محصول و جزئیاتی از فضای داخل کابین را نمایش می‌دهد که به طور رسمی منتشر شده است. پیش از این نیز بهمن موتور چند تصویر و تیزر دیگر برای این محصول جدید خود منتشر کرده بود. بهمن دیگنیتی قرار است به زودی به عنوان محصول جدید بهمن موتور وارد بازار خودروی کشور شود.

 

دانگ‌فنگ ix5 (بهمن موتور دیگنیتی) یک کراس‌اوور یا به عبارت بهتر یک کراس کوپه دیفرانسیل جلو است که در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از جمله 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.8 لیتری و 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، دانگ‌فنگ ix5 (بهمن موتور دیگنیتی) با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ که با کد SFG15T شناسایی می‌شود برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز دریافت کرده است. توان تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می‌شود و مصرف سوخت دانگ‌فنگ ix5 (بهمن موتور دیگنیتی) نیز در حدود 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش ترکیبی اعلام شده است.

 

   بخوانید > با ویژگی‌های بهمن دیگنیتی (دانگ‌فنگ ix5) آشنا شوید   

 

لازم به ذکر است که تاکنون هیچ طرح فروشی برای بهمن دیگنیتی اعلام نشده و پیش از اعلام شرایط فروش از جانب شرکت بهمن موتور، دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت برای اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال این شرکت است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و شرکت بهمن موتور هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

 

نظر دهید


در همین زمینه