شبکه‌های اجتماعی

آریزو 5 جدید، انتخاب قهرمانان در آستانه رونمایی
اتومبیل فارسی - محمدرضا گرایی در کنار آریزو 5 توربو جدید

سدان جدید مدیران خودرو به زودی رونمایی می‌شود

 

محمدرضا گرایی سفیر محصول خودرو آریزو 5 توربو جدید بار دیگر افتخاری برای ورزش ایران آفرید. او پس از کسب مدال طلای المپیک کشتی، این بار در مسابقات جهانی توانست مدال خوش رنگ طلا را برای تیم ایران به ارمغان آورد. شرکت مدیران خودرو این پیروزی با ارزش و کسب این مدال خوشرنگ را به ایشان و همه هموطنان عزیز تبریگ می‌گوید.


از طرفی بدون شک پیروزی های مقتدرانه محمد رضا گرایی حاصل تلاش‌های بی وقفه وشبانه روزی ایشان در ورزش کشتی است که می‌تواند الگویی جهت دستیابی به اهداف بزرگ برای همگی ما باشد.


شرکت MVM در آستانه رونمایی از خودرو آریزو 5 توربو جدید است. بر اساس نیاز مشتریان این خودرو با 8 آپگرید و به روز رسانی به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند مدرن‌تر، جذاب‌تر و متمایزتر از سایر رقبا در بازار رقابت کند.
طرح بیرونی خودرو آریزو 5 با جلو‌پنجره ماتریسی خود که از طراحی کهکشانی پیروی می‌کند در کنار طراحی منحصر به فرد رینگ‌هایش طراحی بیرونی جذاب‌تری را نسبت به نسل قبل فراهم می‌آورد. از طرفی، داخل خودرو دچار بیش‌ترین تغییرات شده است. در داخل کابین استفاده از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای طراحی خیره کننده و مدرنی را به وجود آورده است. علاوه بر آن، پنل با طرح کربن جدید داشبورد در کنار دریچه‌های خروجی ایرکاندیشن افقی خودرو قرار گرفته که ظاهر مدرنی به خودرو بخشیده است.


استفاده از دیسپلی 8 اینچی در کنار سیستم کنترل ایرکاندیشن تاچ خودرو سبب کاهش تعداد دکمه‌های به‌کار رفته در کابین شده که سبب بالا رفتن ایمنی در طول رانندگی و ایجاد ظاهری مدرن در داخل کابین خودرو گشته است. در کنار آن، استفاده از کنسول جدید نسل سوم آریزو 5 توربو را نسبت به مدل قبلی اسپورت‌تر و مدرن‌تر کرده است.


همچنین آریزو 5 توربو جدید مجهز به امکانات کاربردی و به روزی مانند: ترمز دستی برقی و اتوهلد، نویگیشن و فرمان برقی و غیره است. ترکیب گیربکس 9 سرعته CVT در کنار موتور 1500 سی‌سی توربو سبب بهبود محسوس شتاب گیری خودرو گردیده است و احساس اسپرت مطبوعی را برای سرنشینان فراهم می آورد.

 

نظر دهید


در همین زمینه