شبکه‌های اجتماعی

نقطه قوت آریزو 5 توربو جدید از نگاه مشتریان

همخوانی موتور و گیربکس

 

شرکت مدیران خودرو بعد از رونمایی خودرو آریزو 5 توربو مورخ 13 آبان ماه اقدام به برگزاری یک تست درایو با حضور تقریبا 100 نفر از مشتریان بالقوه آن خودو در پیست آزادی نمود. بعد از انجام تست درایو مشتریان به بیان نظرات خود در مورد نسل سوم آریزو 5 پرداختند که در مجموع به کارگیری گیربکس اتوماتیک 9 سرعته CVT و همخوانی آن با موتور 1500 سی سی توربو آریزو 5 جدید از نکات قابل توجه برای مشتریان بود.


همچنین سایر امکانات رفاهی اضافه شده به نسل سوم آریزو 5 مانند: فرمان برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی و تغییرات کلی فضای داخلی خودرو از جمله داشبورد جدید، دیسپلی 8 اینچی مجهز به سیستم جهت یاب، درچه های افقی سیستم تهویه مطبوع، تنظیمات تاچ سیستم تهویه مطبوع و ترکیب چرم مشکی و فیرکربن برای بسیاری از حضار در تست درایو جذاب و مورد توجه بوده و ظاهر کابین را مدرن و جوان پسند نموده است.


خودرو آریزو 5 توربو جدید در آبان ماه توسط مدیران خودرو با قیمت 680 میلیون تومان عرضه گردید و شرایط فروش آن می توان به پیش پرداخت حداکثر 50 درصد و اقساط تا 60 ماه اشاره نمود. جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت مدیران خودرو مراجعه فرمایید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه