شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - قیمت خودرو

سقوط قیمت خودرو ادامه دارد 

 

روند کاهشی در بازار خودرو پابرجاست و هرچند همچنان با قیمت های قبل از شروع موج افزایشی یعنی پیش از عید فاصله زیادی دارند اما به نظر می رسد در نتیجه جو روانی حاکم بر بازار قیمت ها به کاهش خود ادامه دهند. البته بسیاری از بنگاه ها خبر از افزایش فروشندگان و نبود خریدار در بازار خودرو خبر می دهند که نشان می دهد بازار خودرو و خریداران آن منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

 

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۳ میلیون کاهش ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل ۱۳۹۹ هم با ۲ میلیون کاهش ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورد. پژو 207i دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، ۱۰ میلیون کاهش داشت و ۶۱۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون تومان کاهش ۳۹۲ میلیون تومان معامله می شود.

 

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی ۲ میلیون ارزان شد و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم ۱ میلیون تومان کاهش داشت و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، ۲ میلیون تومان ارزان شد و ۳۰۶ میلیون تومان معامله می شود. پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

 

پژو ۲۰۰۸ ۲۰ میلیون تومان کاهش داشت و ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد. سمند LX در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش همراه بود و ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییری نداشت و ۵۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

 

تارا اتوماتیک ۷ میلیون تومان ارزان شد و ۵۷۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم با کاهش ۲ میلیونی ۴۴۸ میلیون تومان معامله می شود. رانا پلاس ۲ میلیون کاهش داشت و ۲۹۸ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم با همین میزان کاهش ۳۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

خودرو

سایپا۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. سایپا ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد. کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ ۳ میلیون ارزان شد و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو ۲ میلیون ارزان شد و ۱۹۶ میلیون تومان معامله شد.

 

سایناEX با ۱ میلیون کاهش ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود. تیبا هاچبک با ۲ میلیون کاهش ۲۰۳ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون کاهش ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه