شبکه‌های اجتماعی

قیمت پراید در بازار همچنان می‌تازد + قیمت‌های جدید
اتومبیل فارسی - قیمت خودرو در بازار

آرامش نسبی در بازار خودرو

از آخرین روز هفته گذشته آرامش نسبی در بازار خودرو بر قرار است و تاکنون نیز بازار خودرو توانسته است این آرامش نسبی را حفظ کند و از افزایش بیشتر قیمت ها جلوگیری کند. با این وجود این آرامش نسبی شامل حال خودروهای پراید نشده است.

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از  اقتصادآنلاین، قیمت‌ها در بازار خودرو که از آخرین روز هفته گذشته به ثبات رسیدند تاکنون تغییری نکرده است به گونه‌ای که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ و ۹۸ به ترتیب از آخرین روز هفته گذشته تاکنون بر روی قیمت‌های یک میلیارد و ۲۵۰ و ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده‌اند.

سایر خودروهای گروه پژو نیز ثبات قیمت را تجربه کرده‌اند و ۲۰۶ تیپ ۲ طی چند روز اخیر بر روی ۲۲۰ میلیون تومان ثابت مانده و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۲۹۸ میلیون تومان اعلام شده است. در حال حاضر  پژو 207i دستی ۴۳۳ میلیون، پژو 207i اتوماتیک ۴۵۳ میلیون، پژو 207i صندوقدار ۴۸۱ میلیون، پژو پارس اتوماتیک ۴۲۰ میلیون، پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس ۲۱۹ میلیون و پژو پارس ۲۴۸ میلیون تومان قیمت دارند.

 

در این میان اما خودروهای گروه پراید افزایش قیمت داشته‌اند به گونه‌ای که قیمت سایپا 111 در حال حاضر به ۱۳۸ میلیون تومان رسیده است. قیمت سایپا ۱۳۱و ۱۳۲ نیز به ترتیب به ۱۲۱ و ۱۲۴ میلیون تومان رسیده و سایپا ۱۵۱ وانت نیز ۱۲۴ میلیون تومان  معامله شده است. تیبا 2 در حال حاضر ۱۶۲ میلیون، تیبا 2 پلاس ۱۶۷ میلیون و تیبا و تیبا پلاس نیز به ترتیب ۱۴۴ و ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارند. قیمت ساینا EX دستی و ساینا پلاس دستی نیز به ترتیب ۱۵۸ و ۱۷۷ میلیون تومان اعلام شده است.

 

این ثبات قیمت‌ها در انواع ایکو دنا نیز دیده می‌شود به گونه‌ای که دنا معمولی در حال حاضر ۳۲۷ میلیون، دنا پلاس توربو دستی ۴۸۵ میلیون و دنا پلاس ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت انواع سمند نیز طی ۲۴ ساعت اخیر ثابت مانده است به گونه‌ای که سمند LX با موتور EF7 در حال حاضر ۲۳۷ میلیون، سمند LX ساده ۲۰۸ میلیون تومان و سمند سورن ELX نیز  ۲۷۴ میلیون تومان قیمت دارند. 

 

نظر دهید


در همین زمینه