شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ لاماری
نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ لاماری

 

شب گذشته نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ به عنوان بزرگترین نمایندگی آرین پارس موتور در شرق تهران افتتاح شد.


این مراسم به عنوان جدیدترین شوروم لاماری بر اساس هویت بصری، معماری متفاوت و استانداردهای جدید شرکت آرین موتور با حضور مدیران آرین موتور و اصحاب رسانه برگزار شد.


گروه خودرويی ستوده كه پیش از این تجربه موفقی در نمایندگی و فعالیت در فروش دیگر برندهای خودرویی کشور را در کارنامه خود ثبت کرده است، برای بار دیگر با اخذ نمایندگی لاماری، قصد دارد تجارب خود را در فروش خودروهای آرین موتور به ورطه آزمایش بگذارد.


با افتتاح نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ تعداد نمایندگان آرین موتور در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خودرو لاماری در سطح کشور به بیش از ۲۵ نمایندگی می‌رسد که از این تعداد ۷ نمایندگی در نقاط مختلف تهران قرار داشته و از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین نقطه پایتخت را تحت پوشش قرار می‌دهند.


نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ ششمین نمایندگی استاندارد لاماری محسوب می‌شود و قرار است تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی‌های استاندارد این برند به 34 عدد برسد.


علاقمندان برای بازدید حضوری از نمایندگی ستوده کد ۲۱۰۶ می‌توانند به آدرس تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه