شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان
همزمان با دوازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و شهرداری ها

 

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


دو ذمدیریت شهری، و حمل و نقل و ترانزیت اصفهان با استقبال و حضور پررنگ خودروسازان سنگین و تجاری و همچنین شرکت‌های کاربری‌ساز مواجه شده است.


براساس این گزارش، سال گذشته افزون بر ۹۰ شرکت فعال در نمایشگاه های مورد اشاره حضور داشتند و پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز با رونق و حضور و بروز بیشتر شرکت های مرتبط با این نمایشگاه ها روبرو شویم.


در این نمایشگاه ها که با حمایت شهرداری شهر اصفهان برپا خواهد شد، قرار است نشست‌های تخصصی مرتبط با خدمات شهری، حمل و نقل و ترانزیت و موضوع کاربری‌ها برگزار شود.


همچنین براساس اعلام مجری برگزاری نمایشگاه های مدیریت شهری و حمل و نقل و ترانزیت، هیات‌های مختلف و بزرگی از کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه ها در اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند.


با توجه به گسترش کلان شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان باید اذعان کرد که حوزه خدمات شهری و صنایع مرتبط با آن روز به روز در حال توسعه است تا هرچه بیشتر پاسخ گوی نیازها باشد و برگزاری نمایشگاه هایی در این حوزه می‌تواند به ارتباط بیش از پیش صنعت و مردم و سازمان های خدمات رسان برای استفاده مطلوب کمک نماید.


دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان و از ساعت ۱۵ تا 21 پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه