شبکه‌های اجتماعی

کاتالوگ رسمی و مشخصات فنی نهایی ایکو K132 منتشر شد
اتومبیل فارسی - ایکو K132

از سوی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو روز شنبه 7 تیرماه به طور رسمی از پروژه K132 رونمایی کرد. 

بر اساس اطلاعات قبلی قرار بود در گام نخست، این محصول با پیشرانه EC5 با حجم 1.6 لیتر و توانایی تولید ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و حدود ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و جعبه‌دنده 5سرعته دستی عرضه شود. در گام بعدی نیز ایران‌خودرو نسخه مجهز به پیشرانه EF7 پلاس توربوشارژ را همراه با جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه کند. اما امروز با انتشار کاتالوگ رسمی K132 مشخص شد که نسخه نهایی و قابل عرضه این محصول تغییراتی را در بخش مشخصات فنی پشت سر گذاشته است.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ایران خودرو قصد دارد تا فروش K132 را در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک با پیشرانه EC5 عرضه کند و در حال حاضر خبری از پیشرانه EF7 پلاس توربوشارژ برای نمونه اتوماتیک نیست. بنابراین مشخصات فنی این محصول در دو نسخه دستی و اتوماتیک به شرح زیر است:

 

پیشرانه: 4 سیلندر/16 سوپاپ/ 1.6 لیتر/ 110 اسب بخار قدرت/150 نیوتن‌متر گشتاور/ زمانبندی عملکرد سوپاپ‌ها/استاندارد آلایندگی یورو ۵

جعبه‌دنده: ۵ سرعته دستی / 6 سرعته اتوماتیک

مصرف سوخت: ۶٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای نسخه دستی / 7.1 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای نسخه اتوماتیک

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، ایکو K132  به سامانه ترمز ABS، EBD و BA، سیستم کنترل پایداری ESC و سامانه کمکی حرکت در سربالایی HSA در هر دو نسخه مجهز است. فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه مطبوع با پنل دیجیتال، سنسور باد تایرها، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، کروز کنترل، سیستم چند رسانه‌ای با نمایشگر ۷ اینچی لمسی و بلوتوث و چراغ روشنایی روز از جمله دیگر امکاناتی است که نسخه‌های دستی و اتوماتیک K132 مشترک است.

نسخه اتوماتیک K132، به تجهیزاتی همچون رینگ ۱۶ اینچی آلیاژی، سانروف، سنسور نور و باران، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های برقی جلو و کیسه هوای ایمنی جانبی نیز مکجهز خواهد بود که این تجهیزات در نسخه دستی عرضه نخواهند شد.

 

جزئیات مشخصات فنی و ویژگی‌های ایکو K132 به شرح زیر است

AutomobileFa IKCO K132 Specs

 

نظر دهید


در همین زمینه