شبکه‌های اجتماعی

نگاهی به نمایشگر تیگو8 پرو
اتومبیل فارسی - تیگو 8 پرو

 نمایشگر دوگانه 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

 

خودروی تیگو8 پرو با صفحه نمایش بزرگ "12.3 + 12.3 که در مجموع 24.6 است که از طراحی یکپارچه مانند مرسدس بنز استفاده می کند. این دستگاه مجهز به پردازنده 6 هسته ای renesas R-Car SERIES M3 با کارایی بالا است که می توان گفت "لوکس ترین" پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی است.


با گردش اطلاعات خودرو، کاربران همچنین الزامات بیش‌تری را برای کابین خلبان گونه هوشمند مطرح کردند و صفحه بزرگ به عنوان هسته اصلی درک کاربران از اطلاعات خودرو بدل شده است. خودرو از صفحه عمودی ، صفحه افقی ، دو صفحه و اشکال دیگر تیگو8 پرو به عنوان مدل پرچم‌دار آینده شرکت مدیران خودرو است، نمایش "بزرگ و متفاوت" از صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد، که همان صفحه کنترل مرکزی داخلی است، اما تجربه منحصر به فرد هوشمند کابین خلبانی را برای کاربران به ارمغان می آورد.


تیگو8 پرو تغییرات بزرگی در ظاهر، نمای داخلی و پیکربندی ایجاد کرده است، به ویژه در طراحی داخلی، تیگو8 پرو یک نوآوری "منحصر به فرد است. فضای داخلی تیگو8 پرو متکی بر مفهوم "کابین درجه یک" است. طیف گسترده ای از مواد نرم و صندلی های درجه یک VIP باعث می شود که فضای داخلی خودرو بافت لوکس فوق العاده ای از فناوری را آشکار کند.

وقتی کاربران وارد کابین خلبان گونه تیگو8 پرو می‌شوند، می توانند فضای مجلل و تکنولوژیکی کابین خلبان را احساس کنند. فضای داخلی تیگو8 پرو تحت سلطه عناصر افقی زیبا و کشیده است. کابین با خطوط ساده و سطح قوس شکل ، کیفیت کلی فضای آرام را مشخص می کند و به کاربران اجازه می دهد هنگام نشستن از تجربه "ارتقا" لذت ببرند. برجسته ترین مکان‌ها قسمت کنسول است‌. داشبورد تیگو8 پرو ، از طریق نوع پنل LCD کامل از دو صفحه نمایش 12.3 اینچی فوق العاده بزرگ تشکیل شده است، این ترکیب حس بسیار تکان دهنده‌ای از فناوری را به ارمغان می آورد. و در منطقه کنترل تهویه مطبوع نیز از صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استفاده کرده است.


تیگو8 پرو همچنین دارای ردیف دوم صفحه کنترل منحصر به فرد تهویه مطبوع است که می تواند به طور مستقل توسط کاربران در ردیف دوم کنترل شود. تجربه راحت رانندگی به دلخواه باعث بهبود کیفیت سطوح پرش باد می‌شود.

 

صفحه نمایش دوگانه 24.6 اینچی نه تنها بزرگ است ، بلکه از فرآیند ادغام اتصال نوری استفاده می کند ، از صفحه نمایش با وضوح بالا 1920 × 720 و چند لمسی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش لمسی 8 اینچی LCD نه تنها صفحه کنترل کولر ، بلکه صفحه کنسول خودرو است. در عین حال ، همچنین می تواند تعامل اطلاعاتی را با صفحه کنترل مرکزی ، صفحه نمایش تهویه مطبوع/کنترل خودرو انجام دهد. کل صفحه بزرگ بدون مشکل اجرا می شود. فقط 3 ثانیه طول می کشد تا راه اندازی شود و تاخیر پاسخ در 25MSMS کنترل می‌شود. تجربه کنترل آن بیش‌تر شبیه تلفن همراه است و رانندگی را جذاب کننده می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه