شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی آزکارا
جیلی آزکارا وارداتی در دست مشتریان

اولین سری از خودروهای جیلی آزکارا روز پنجشنبه 3 اسفند طی یک مراسم ویژه به مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اقدام به ثبت نام و خرید کرده بودند تحویل شد.
در این مراسم که در محل شوروم مرکزی فرداموتورز در شهر تهران برگزار شد نخستین مشتریان جیلی آزکارا ضمن دریافت خودرو خود، از فرصت آموزش و ارائه اطلاعات توسط کارشناسان فنی فرداموتورز استفاده کرده و هدایایی ویژه نیز دریافت کردند.


جیلی آزکارا به عنوان تنها خودرو هیبریدی دو دیفرانسیل عرضه شده در سامانه خودروهای وارداتی که از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است با استقبال قابل توجهی در میان ثبت نام کنندگان سامانه مواجه شده و در نمایشگاه های خودرویی ماه های گذشته نیز در مرکز توجه بازدیدکنندگان و علاقه مندان خودرو قرار گرفته است.


از آنجا که جیلی از برندهای بسیار شناخته شده و معتبر خودرو در جهان بوده و مالکیت چندین برند معتبر اروپایی از جمله ولوو را نیز در اختیار دارد، انتظار می رود شرکت فرداموتورز با افزایش عرضه جیلی آزکارا و مدل های دیگری از این برند در ماه های آتی بتواند نیاز بازار خودرو کشور و تقاضا در این بخش از بازار را به خوبی پاسخ دهد.

نظر دهید


در همین زمینه