شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرکز خدمات فردا موتورز
مدیر بازاریابی فردا موتورز خبر داد

 

مدیر بازاریابی فردا موتورز در یک نشست خبری از برنامه این شرکت برای توسعه سبد محصولات گروه خودروسازی فردا خبر داد.


محمدرضا آریان نژاد از عرضه فیس لیفت خودرو T5 در سال آینده خبر داد و افزود: «SX5 توربو دیگر محصول فرداموتورز است که به طور قطع در انتهای سال جاری و یا ابتدای سال آینده روانه بازار خواهد شد. همچنین خودرو M4 با آپشن و ویژگی‌های جدید در سبد محصولات ما قرار خواهد گرفت. یک مدل خودرو سدان در سگمنت C نیز از دیگر خودروهایی است که فرداموتورز به مجموعه محصولات خود اضافه خواهد کرد. تولید خودروهای هیبریدی و برقی نیز از دیگر برنامه‌های آتی خودروسازی فرداست.»


وی افزود: «در سبد خودروهای تجاری نیز دو خودرو تراک 2*4 و 6*4 وجود دارد که اوایل سال 1402 روانه بازار خواهند شد. تولید یک خودرو پیکاپ نیز در برنامه‌های تولیدی شرکت وجود دارد.»


وی با بیان اینکه پلاس هوم سرویس خدمت جدید فردا موتورز برای مشتریان سوبا M4 است، اظهار داشت: «شرکت فردا موتورز به منظور رفاه حال خریداران این خودرو خدمات خاص و ویژه‌ای در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ارایه خدمات پس از فروش سوبا M4 درب منزل اشاره کرد.»


به گفته وی، این خدمات فعلا فقط برای محصول Suba M4 در نظر گرفته شده که در این سرویس، مشتریانی که اقدام به خودروی M4 نمایند، می‌توانند با بهره گیری از خط مجزای خدمات فردا موتورز، نسبت به ثبت درخواست تعمیر یا سرویس‌های دوره ای درب منزل را ثبت نمایند. این سیستم که در حال راه اندازی است، در ابتدای کار می‌تواند تا روزانه 15 سرویس را در هر شیفت انجام دهد. پلاس هوم سرویس در شروع کار در دو شیفت صبح و بعد از ظهر نسبت به انجام خدمات در محل اقدام به خدمات رسانی خواهد کرد.

 

 
مدیر بازاریابی فردا موتورز ضمن اشاره به راه‌اندازی خط تولید این شرکت در بروجرد، گفت: «بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم ضمن افزایش 60 هزارتایی (30درصدی) ظرفیت تولید، تا پایان سال سالن‌های رنگ و بدنه را به زنجیره تولید شرکت اضافه کنیم.»


مدیر بازاریابی فردا موتورز با بیان اینکه عرضه محصولات فردا موتورز در بورس کالا از دیگر برنامه‌های آتی شرکت است، افزود: «خودروی فردا T5 مراحل پذیرش در بورس کالا را طی نموده و به زودی اولین سری از این کراس اوور با قیمت 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به عنوان پایه در بازار بورس عرضه می‌شود و به همین دلیل فعلا شرایط فروش خاصی از سوی فردا موتورز اعلام نشده و تمرکز بیشتر برای عرضه محصولات قبلی و جدید این کمپانی در بورس کالا است.»


به گفته وی، احتمال عرضه خودرو سوبا M4 در بورس کالا تا پایان سال بسیار زیاد است که طی دو هفته آینده در این باره تصمیم گیری می‌شود.


آریان نژاد با اشاره به برنامه‌های فرداموتورز برای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش افزود: « با توجه به برنامه رشد 2 برابری تولید، افزایش تعداد عاملیت‌های فرداموتورز از 46 مورد کنونی به 70 تا 80 مورد در سال آتی مدنظر شرکت است.»


در پایان این نشست خبری، اصحاب رسانه از نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز بازدید کرده و با روند تعمیر و ارائه خدمات فردا موتورز به مشتریان آشنا شدند. استفاده از ابزار آلات مدرن، نیروی تعمیرگاهی زبده و خدمات سریع گروه خودروسازی فردا از مهمترین اقدامات تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز برای مشتریان است.

 

نظر دهید