شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تجمع اعتراضی خریداران خودرو چانگان CS35 پلاس
روز گذشته برگزار شد

 

روز گذشته جمعی از خریداران خودروهای وارداتی در مقابل ساختمان شورای رقابت اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.


در این تجمع خریداران خودروهای وارداتی چانگان CS35 پلاس که توسط گروه خودروسازی سایپا وارد و عرضه شده است، اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت و تاخیر در تحویل این خودروها اعلام کردند. خریداران خودروهای چانگان CS35 پلاس با شعار "واردات خودرو سرابه" گلایه خود از عدم تحقق وعده‌های مسئولین، بلاتکلیفی و تاخیر 5 ماهه سایپا در تحویل خودروها و افزایش قیمت چانگان CS35 توسط شورای رقابت را عنوان کردند.


دولت در حالی در روزهای انتهایی سال گذشته و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام به فروش چند صد هزار خودرو وارداتی و بلوکه کردن 500 میلیون تومان نقدینگی متقاضیان خودروهای خارجی کرد که وعده تحویل 3 ماهه این خودروها را داده بود، اما با وجود گذشت 5 ماه از آغاز طرح فروش خودروهای وارداتی همچنان متقاضیان بلاتکلیفند و حتی نمی‌دانند چه خودرویی ثبت نام کرده اند و قرار است چه زمان و چه خودرویی تحویل بگیرند.


از سوی دیگر افزایش قیمت خودروهای چانگان از سوی خریداران این خودروها قابل قبول نیست. با توجه به تغییر تعرفه واردات خودروهای خارجی در سال جاری، قیمت خودروهای چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ حدود ۱۰۰ میلیون تومان و بهای چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ حدود ۱۷۶ میلیون تومان نسبت به قبل افزایش یافته است. این موضوع اعتراض خریداران این خودروها را به دنبال داشته است.

  

نظر دهید