شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - MVM آریزو 5 اسپرت
آریزو 5 اسپرت

 

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌وی‌ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به روزرسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می‌رود توجه بسیاری را در میان خودروهای همرده به خود جذب کند. این سدان جوان پسند، در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رونمایی و به بازار خواهد آمد.


از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده اند.


از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می‌‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و ... اشاره کرد. از موارد دیگر نیز می‌توان تودوزی جدید آریزو 5 اسپرت که با نسخه قبلی آن متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و استفاده از رنگبندی‌های خطی در آریزو 5 اسپرت را نیز می‌توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.


آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می‌برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می‌دهد و می‌توان گفت آریزو 5 اسپرت، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر طرفدار ام‌وی‌ام است.


با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش بینی می‌شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمندان خود پیدا نماید.

 

نظر دهید


در همین زمینه