شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیکو 7
با حداکثر قدرت 197 اسب بخار

با حداکثر قدرت 197 اسب بخار، موتور 1.6TGDI، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در محدوده 8 ثانیه، بیش از 80 درصد ترکیب فولادی با استحکام بالا، سیستم کمک رانندگی هوشمند، و سازگاری بی عیب و نقص با هفت رانندگی سناریوها - چنین عملکرد بی نظیری از اکثر SUV های شهری پیشی می گیرد. مدل برتر JAECOO، JAECOO 7 است. در حال حاضر، این خودرو سفر جهانی خود را آغاز کرده است تا در ماه سپتامبر به بازار اروپای شرقی نفوذ کند. قابلیت های غیرقابل انکار آفرودکه نمی توان آنها را نادیده گرفت.


JAECOO 7 به عنوان یک SUV شهری با قابلیت آفرود در میان خانواده ها قرار گرفته است. با این حال، چه از نظر طراحی بیرونی و چه مشخصات عملکردی، JAECOO 7 دارای قابلیت هایی است که فراتر از کلاس خود است. می توان به طور مشخص رفتار JAECOO "از کلاسیک، فراتر از یک کلاسیک" را در این خودرو درک کرد.


برای پاسخگویی به انتظارات گروه نخبگان شهری که خواهان متمایز بودن و سبک بودن در وسایل نقلیه خود هستند، JAECOO 7، در عین حال که به زیبایی‌شناسی کلاسیک ادامه می‌دهد، از زبان طراحی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که شیک مدرن آفرود را در بر می‌گیرد. سبک کلی مستحکم و مربعی آن با جلوپنجره ای به سبک ماتریسی و چراغ های جلوی LED تیز تزئین شده است که قدرت خام را تقریباً بی عیب و نقص به تصویر می کشد. استفاده سخاوتمندانه از خطوط مستقیم در کنار، استحکام را برجسته می کند و لایه هایی را به عمق بصری اضافه می کند. دستگیره‌های مخفی، رینگ‌های آفرود و سایر عناصر جزئیات، فضای سخت و خشن آن را بیشتر می‌کنند.


فراتر از ظاهر چشمگیر، JAECOO 7 در قدرت و عملکرد خارج از جاده نیز می درخشد. این خودرو دارای یک موتور 1.6TGDI است که دارای حداکثر قدرت 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر است. این پیشرانه با یک گیربکس 7 سرعته مرطوب دوکلاچه جفت می شود و گزینه های دو چرخ و چهار چرخ متحرک را ارائه می دهد. عملکرد شتاب آن به طرز چشمگیری در محدوده 8 ثانیه است. علاوه بر این، زاویه نزدیک شدن JAECOO 7 21 درجه، زاویه خروج 29 درجه، حداقل فاصله از زمین 200 میلی‌متر است و می‌تواند تا عمق خیره‌کننده 600 میلی‌متر آب را طی کند! چنین مشخصات فوق‌العاده‌ای تضمین می‌کند که JAECOO 7 دارای توانایی‌های شکست و عبور ستودنی است و بدون شک خواسته‌های کاربران برای کشف و لذت بردن از طبیعت را برآورده می‌کند.



 آفرود هوشمند
موج هوش غیرقابل توقف است. JAECOO به عنوان یک برند آفرود در حال ظهور، طرحی رویایی در حوزه هوش دارد. JAECOO با اقتباس از پایه دو دهه ساخت خودرو گروه، آفرود را بازتعریف کرده است و JAECOO 7 نمایانگر کاوشی عمیق در آینده حرکت هوشمند است.


JAECOO 7 مجهز به صفحه نمایش آسمانی 14.8 اینچی کمیاب در کلاس خود، داشبورد تمام ال سی دی 10.25 اینچی و فرمان چند کاره کف تخت سه پره، فضای فنی در کابین هوشمند JAECOO 7 قابل لمس است با استفاده از تراشه Qualcomm Snapdragon 8155، تعاملات حتی چابک تر می شوند. افزودنی هایی مانند بلندگوهای SONY، تصویربرداری پانوراما 540 درجه، و نمایشگر W-HUD هدآپ با ترکیبی عالی از فناوری و تجمل به اوج خود می رسند و به کاربران ارتقای جامعی از لذت هوشمند به رانندگی هوشمند ارائه می دهند. سیستم کمکی رانندگی هوشمند، همراه با سیستم انحصاری آفرود هوشمند تمام جاده ای ARDIS، به طور بی عیب و نقصی با هفت حالت هوشمند تمام چرخ متحرک از جمله شهری، بیابانی، کوهستانی، عبوری از آب، گلی و غیره سازگار شده و یک حالت هوشمند را ارائه می دهد. تجربه رانندگی با قابلیت‌های بی‌نظیر تغییر لاین و راندمان بهینه سفر.



زیبایی، عملکرد، هوش... قدرت چندوجهی JAECOO 7 آن را سخت‌تر از خودروهای شاسی‌بلند شهری و راحت‌تر از آفرودهای سنتی می‌کند و آن را به عنوان "دانشجوی افتخاری" در قلمرو آفرودهای هوشمند تثبیت می‌کند. پیشرفت‌های آن در فناوری هوشمند و ایمنی نه تنها نقاط قوت و عزم JAECOO را در عرصه فناوری نشان می‌دهد، بلکه امکانات و مسیرهای جدیدی را برای اکوسیستم تحرک آینده فراهم می‌کند.


JAECOO 7 به طور مداوم به عمق فناوری، محصول و ابعاد تجربه کاربر می پردازد و به سرعت در سطح جهانی گسترش می یابد. در ماه سپتامبر، به طور رسمی در اروپای شرقی راه اندازی می شود و به دنبال آن در کشورهایی مانند مکزیک، عربستان سعودی و شیلی معرفی می شود. با تثبیت حضور جهانی JAECOO 7، برند JAECOO با موقعیت انقلابی خود در خارج از جاده، با چالش های بازارهای جهانی روبرو می شود، خواسته های کاربران را به طور مستقیم برآورده می کند و از طریق پیشگام، همه کاره و سبک زندگی آفرودی جدید همراه با کاربران را بررسی می کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه