شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هایما 8S
غایب بزرگ مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو

 

در حالی که مرحلهٔ دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز شروع شده و متقاضیان تا 29 اردیبهشت فرصت دارند حساب وکالتی افتتاح کنند اما برخلاف وعده قبلی ایران خودرو، محصولات هایما در این طرح فروش عرضه نکرده است.


ایران‌خودرو اعلام کرده بود هایما در این مرحله به فروش می‌رسد اما امروز مشخص شد این خودروساز غایب بزرگ مرحله دوم فروش خودرو است و اصلا خودرویی در مرحلهٔ دوم برای فروش معرفی نکرده است.


بعد از آنکه قول مدیرعامل ایران خودرو برای حضور هایما میان گزینه‌‌های جابجایی در مرحله اول فروش عملی نشد، قرار شد که این خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه عرضه شود. حالا با آغاز این مرحله نه تنها هایما در سامانه عرضه نشده بلکه ایران خودرو هیچ محصولی برای فروش در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی ارایه نکرده است.


ایران خودرو در تاریخ 7 اردیبهشت ماه اعلام کرده بود که این گروه صنعتی قصد دارد محصول هایما را در مرحله دوم فروش در سامانه ‌یکپارچه تخصیص خودرو ارایه کند. ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده بود که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، محصول هایما در مرحله دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به همراه سایر خودروهایی که امکان عرضه آن ها براساس برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد. بر همین اساس، مشتریانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می توانند نسبت به نام نویسی در مرحله دوم که در سامانه ‌یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند. ایران خودرو تاکید کرده اولویت بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه ‌یکپارچه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه