شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - یاتاقان بوش ایران
عضو هیات مدیره این شرکت اظهار کرد

 

عضو هیات مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران گفت: «شرکت یاتاقان بوش ایران شرکتی است با قدمتی طولانی که در حوزه تولید انواع یاتاقان، انواع بوش و تراست واشر فعالیت می‌کند.»


محمودی با اشاره به تاثیرگذاری شرکت یاتاقان بوش ایران در صنعت خودرو کشور اظهار داشت: «یاتاقان بوش ایران تنها شرکت تولیدکننده بزرگ این محصولات در ایران بوده و رقیب جدی در این زمینه ندشته و بیش از 70 درصد نیاز خطوط تولید خودروسازان کشور را تامین می‌کند و در حال حاضر تعداد پرسنل شرکت یاتاقان بوش ایران به حدود 600 نفر می‌رسد.»


عضو هیات مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش ادامه داد: «با توجه به اینکه شرکت ما بیش از 70 درصد نیاز خطوط تولید خودرو کشور را تامین می‌کند این پتانسیل شرکت را بر آن داشت تا در حوزه افتر مارکتینگ ورود کند.»


محمودی با بیان اینکه یاتاقان بوش ایران برند اول کشور در زمینه تولید یاتاقان، انواع بوش و تراست واشر است، گفت: «این شرکت بیش از 80 درصد بازار داخلی را در اختیار دارد و به عنوان برندی باکیفیت و معتبر شناخته می‌شود. 20 درصد دیگر بازار نیز در اختیار برندهای داخلی و خارجی که غالبا هم شرکت‌های چینی هستند قرار دارد که از لحاظ کیفیت در رتبه‌های پایین‌تری نسبت به محصولات یاتاقان بوش ایران قرار می‌گیرند.»


وی با اشاره به مشکلاتی که قطعات یدکی تقلبی برای مشتری‌ها و شرکت یاتاقان بوش ایران ایجاد کرده، ادامه داد: «با توجه به اینکه بخش بزرگ بازار در اختیار شرکت ما است این موضوع فرصت خوبی برای سودجویان به وجود آورده تا با عرضه قطعات تقلبی کسب درآمد کنند. از این رو ما به مشتریان توصیه اکید می‌کنیم که قطعات تولیدی شرکت یاتاقان بوش ایران را از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر خریداری کنند.»

 


به گفته وی، از جمله اقدامات شرکت برای مقابله با افراد سودجو تهیه و نصب برچسب اصالت کالا بر روی محصولات نهایی شرکت است. همچنین پیگیری موضوع عرضه قطعات تقلبی از سوی واحد حقوقی شرکت و همکاری با سازمان تعزیرات از دیگر اقداماتی است که به منظور شناسایی افراد و مراکز عرضه کننده قطعات تقلبی صورت گرفته است.


عضو هیات مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران گفت: «با توجه به درخواست مشتریان و نیازسنجی بازار شرکت یاتاقان بوش ایران تصمیم گرفت واحد حوزه تولید قطعات دیگر نیز ورود کند. در فاز نخست گسترش و تکمیل سبد کالا 4 تا 5 قطعه جدید مانند میلنگ، میل سوپاپ، واشرسرسیلندر و بلبرینگ با گارانتی یک ساله به تولیدات شرکت افزوده شد. برخی قطعات دیگر نیز طی 10 روز آینده به سبد کالاهای تولید شرکت یاتاقان بوش ایران افزوده خواهد شد.»


محمودی ادامه داد: «با توجه به اینکه برخی مشتری‌های شرکت یاتاقان بوش ایران شخصی و برخی دیگر شرکتی هستند، شرکت ملزم به درج قیمت و شناسه کالا بروی تولیدات خود است. همچنین محصولات تولیدی شرکت یاتاقان بوش ایران در سامانه تجارت ثبت می‌‌شود تا در پروسه شناسایی و ردیابی تولیدات به مشکلی برنخوریم.»

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه