شبکه‌های اجتماعی

تویوتا راه خود را از سوبارو جدا کرد
اتومبیل فارسی - تویوتا GR86

در جشن 10 سالگی GT86 و با رنگ مسی


تویوتا گازو ریسینگ با نسخه‌ای تولید محدود، دهمین سالگرد GR86 را جشن گرفت و با عرضه آن به رنگ flame orange آن را از سوبارو BRZ که همتای آن محسوب می‌شود متمایز کرد.


GR86 بر روی تریم RZ بنا شده و همانطور که اشاره شد تنها با رنگ نارنجی (مسی) برای ادای احترام به نسخه اولیه و تمایز از سوبارو به بازار ژاپن عرضه می‌شود. از ویژگی‌های بصری این خودرو می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی ده پر مشکی که با تزئینات روی سپر و قاب آینه‌ها هم‌خوانی دارد و نوشته زیر شیشه عقب th-anniversary since 201210 اشاره کرد. رنگ نارنجی تویوتا با رنگ آبی سوبارو تضاد بسیاری دارد و می‌توان آن را به شخصیت‌های بازی Takken تشبیه کرد. در این بازی اگر یک شخصیت توسط دو بازیکن انتخاب شود لباس‌های آن شخصیت به دو رنگ متفاوت در خواهد آمد.


داخل کابین نیز رنگ نارنجی برای دوخت صندلی‌ها و داشبورد، دوخت فرمان، تزئینات صندلی‌ها و نوشته th-anniversary since 201210 که بالای رو دری‌ها قرار دارد استفاده شده است.


زیر کاپوت پیشرانه 2.4 لیتر باکسر با 232 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته که با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا شش سرعته دستی هماهنگ شده تا نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کند.


تویوتا رزرو و درخواست خرید را از تاریخ 24 جولای تا 30 سپتامبر از طریق سایت و یا نمایندگی‌های خود می‌پذیرد. سوبارو برای تولید این نسخه ویژه تنها 200 دستگاه را در نظر گرفته، اما تویوتا همچنان عدد مورد نظر خود را اعلام نکرده است. جالب می‌شود بدانید نمونه تویوتا از سوبار گران‌تر خواهد بود به صورتی که برای نمونه دستی 25.443 و برای نمونه اتوماتیک 26.629 دلار در نظر گرفته شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه