شبکه‌های اجتماعی

یوآز پاتریوت به بازار ایالات متحده نرسید
اتومبیل فارسی - یوآز پاتریوت

تحریم‌های آمریکا علیه روسیه 

 

 

پروژه جاه طلبانه ورود خودروهای یوآز (UAZ) به بازار ایالات متحده که از سال 2020 آغاز شد، و حالا به طور طبیعی از دست رفته است. در وب سایت توزیع کننده محلی «برماچ»در ایالات متحده پیامی درج شده با این عنوان که « به دلایل بدیهی، فعالیت‌های برماچ به حالت تعلیق درآمده است و سپرده‌های پرداخت شده برای خودروها بازگردانده خواهد شد.»

 

        بخوانید ->  یواز پاتریوت اتوماتیک توسط سروش دیزل معرفی شد + تصاویر، مشخصات فنی و قیمت

 

برماچ شرکتی با اصالت کالیفرنیایی بود که قصد داشت یوآز (UAZ) را وارد بازار ایالات متحده کند. طرف آمریکایی تمام کارهای قانونی و تامین و فروش خودروها را به عهده گرفته بود. قرار بر این بود، یوآز پاتریوت با پیشرانه بنزینی ZMZ و جعبه دنده اتوماتیک در ایالات متحده و با قیمت 26405 دلار عرضه شود.

 

برمارچ سفارشات یوآز پاتریوت را با 100 دلار آغاز کرد و در اولین روز نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس اعلام کرد 3.8 میلیون دلار سپرده جمع آوری شده است. اگرچه بعدا مشخص شد که پیش سفارش محصولات برای 38 هزار دستگاه برنامه‌ریزی شده بود اما در نهایت این کار به طور کل متوقف شد.

 

به گفته رسانه‌های روسی از ابتدا کارهای شرکت آمریکایی برمارچ مشکوک به نظر می‌رسید و آمار دقیقی به طور کامل از سوی این شرکت اعلام نمی‌شد و همچنین بعید به نظر می‌رسید با توجه به استانداردهای ایالات متحده گواهی ورود یوآز پاتریوت به این راحتی صادر شده باشد اما در نهایت این تحریم‌های ایالات متحده علیه روسیه بود که صرفا به تسریع پایان این پروژه کمک کرد.

 

 

نظر دهید