شبکه‌های اجتماعی

اولین پیشرانه مشترک جیلی و ولوو در سه مدل جدید جیلی
Automobile Farsi - Geely Binrui 2022

فیس‌لیفت جیلی Binrui ،Binyue و جیلی آیکون معرفی شدند

 

 

در پایگاه آنلاین سازمان توسعه چین به‌روزرسانی انجام شده و بر اساس آن مجوزهای لازم برای چهار محصول جدید جیلی صادر شده است که در آینده نزدیک نیز معرفی خواهند شد. سه مدل از این آن‌ها نسخه‌های به‌روز شده مدل‌های فعالی این شرکت شامل بین‌روی (Binrui)، بین‌یه ( Binyue) معروف به کولری (Coolray) و آیکون است.


همه این مدل‌ها توسط یک پیشرانه متحده شده‌اند، این پیشرانه بنزینی چهارسیلندر توربود است که حجم آن 1499 سی‌سی بوده با کد BHE15 شناخته شده و 181 اسب‌بخار قدرت دارد. این پیشرانه اولین محصول زیرمجموعه Aurobay است که سال گذشته با ادغام بخش پیشرانه‌های ولوو و جیلی و شکل گرفته است.


جیلی کولری (Coolray)
جیلی کولری شاسی‌بلند جمع و جوری است که مهم‌ترین به‌روز رسانی را در بین 3 مدل دیگر داشته است. چراغ‌های عقب در فیس‌لیفت این اتومبیل با یک نوار به هم متصل شده و باریک‌تر شده‌اند، همچنین چراغ‌های جلو نیز باریک‌تر شده و سپرهای جدیدی برای این اتومبیل در نظر گرفته شده است.
طراحی قسمت جلو اتومبیل به سبک Energy Storm شرکت جیلی طراحی شده که سال گذشته در این برند استفاده شده است. اگرچه این نوع دیگری از زبان طراحی X-Face در جیلی است.

 

 

 

جیلی بین‌روی (Binrui)
سدان جیلی بین‌روی ساخته شده روی همان پلت‎فرم BMA شرکت جیلی است که کولری نیز از آن بهره برده است. همچنین دارای تجهیزات روشنایی جدیدی در جلو و عقب اتومبیل است اپرچه با نسخه قدیمی تفاوت آنچنانی ندارد. سپرهای جدید با طراحی تهاجمی‌تر طول کلی این اتتومبیل را 30 میلی‌متر افزایش داده و به 4710 میلی‌متر رسانده است.
این مدل دارای نسخه اسپرت بوده که برای آن می‌توان اسپویلر و نوارهای خاص بدنه را سفارش داد.

 

 

 

جیلی آیکون (Icon)
کراس‌اوور جیلی آیکون بسیار ساده به‌روزرسانی شده و به مد روز تغییر یافته است. در این کراس‌اوور فیس‌لیفت شده جیلی جلوپنجره باز طراحی شده و روکش‌های پایینی سپر نیز جدید شده است. با این جال هنوز عکسی از فضای داخلی هر سه خودرو منتشر نشده و ممکن است در طراحی داخلی آن‌ها تغییرات قابل توجهی رخ داده باشد.

 

 

 

محصول جدید جئومتری

چهارمین محصول جدید تایید شده جیلی، خودروهای تمام الکتریکی است که حتی هنوز نام تجاری برای آن در نظر گرفته نشده است و با برند Geometry که مخصوص خودروهای الکتریکی جیلی است، عرضه خواهد شد. این چهارمین محصول جیلی است که با این برند تولید می‌شود.


این کراس‌اوور 4006 میلی‌متر طول داشته و فاصله بین دو محور آن 2485 میلی‌متر است. از باتری لیتیوم فسفات آهن بهره برده و پیشرانه الکتریکی آن 82 اسب‌بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت آن 102 کیلومتر در ساعت بوده و باید به زودی منتظر رونمایی از این اتومبیل جدید در جیلی باشیم.

 

AutomobileFa Geometry EV

 

نظر دهید


در همین زمینه