شبکه‌های اجتماعی

دلبری پورشه در پاریس

اسپیدستر به تولید خواهد رسید

 اتومبیل مفهومی پورشه 911 اسپیدستر که در ژوئن گذشته در آلمان رونمایی شده بود، اکنون با به نمایش درآمدن نسخه تولیدی‌اش در نمایشگاه پاریس 2018 خبر به تولید رسیدن آن در آینده‌ای نزدیک به گوش می‌رسد. 911 اسپیدستر مشابه نسخه 911R یکی دیگر از محصولات جذاب پورشه محسوب می‌شود که با نگاه به گذشته و الهام از محصولات کلاسیک و اسطوره‌ای این خودروساز اشتوتگارتی به تولید خواهد رسید.

پورشه با تصمیمی که مبنی بر تولید این نمونه مفهومی گرفته، طیف وسیعی از طرفداران و خریداران احتمالی 911 اسپیدستر را به وجد آورده است. البته تولید پورشه 911 Speedster هم مانند 911R در تیراژ مشخصی صورت خواهد گرفت، اما این بار طرفداران اسپیدستر شانس بیشتری برای خریداری آن خواهند داشت. اولین پورشه 356 در سال 1948 میلادی تولید شد و پورشه نیز به همین دلیل تنها 1948 دستگاه از مدل 911 اسپیدستر را تولید خواهد کرد. تولید این محصول جدید پورشه در نیمه ابتدایی 2019 آغاز خواهد شد. اگر چه نمونه به نمایش در آمده همچنان یک نمونه مفهومی به شمار می‌رود، اما سایت TopGear معتقد است که این خودرو مطابق با همین نمونه به تولید خواهد رسید.
در نمای بیرونی این خودرو می‌توان به چند مورد متمایز و جالب توجه اشاره کرد. آینه‌های مخروطی شکل که با پوشش کروم تیره رنگ در جای خود قرار گرفته‌اند، رینگ‌های 21 اینچی متفاوت و چراغ‌های روشنایی روز قرمز رنگ از جمله ویژگی‌های متفاوت اسپیدستر جدید هستند.
پورشه 911 اسپیدستر بر پایه شاسی و بدنه Carrera 4 توسعه یافته است و از پیشرانه مدل GT3 سود می‌برد. بنابراین پیشرانه این خودرو یک نمونه 6 سیلندر تخت با حجم 4.0 لیتر است که می‌تواند تا 9000 دور در دقیقه دور بگیرد و 500 اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار بدهد. جعبه‌دنده شش سرعته دستی این پورشه می‌تواند بسیاری از طرفداران سرعت و هیجان رانندگی را محصور خود کند. این گیربکس دستی در دپارتمان GT پورشه توسعه یافته و به طور منطقی نمونه‌ای بی‌نقص خواهد بود.
پورشه هنوز از قیمت‌ این محصول دوست داشتنی جدید خود اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما با اطمینان می‌توان گفت که در این مورد با پورشه ارزان قیمتی رو به رو نخواهیم بود.

نظر دهید


در همین زمینه