شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوگوی رولزرویس
کالینان در صدر

 

در حالیکه بازار جهانی خودرو با مشکلات بخصوص خود دست و پنجه نرم می‌کند، خودروسازانی هستند که همچنان آمار فروش محصولات خود را بهبود می‌بخشند. رولزرویس یکی از این خودروسازها است که توانست در سال گذشته میلادی رکورد فروش خود را جا به جا کند. برای اولین بار در تاریخ 118 ساله این شرکت، لوکس‌سازهای انگلیسی با مجموع فروش 6021 دستگاه در 50 کشور جهان توانستند بیش از 6 هزار خودرو در یکسال به فروش برسانند.


در سال گذشته، تمام بازارهای رولزرویس افزایش فروش را تجربه کردند و این برند توانست در آلمان و بریتانیا نیز رکورد فروش خود را بشکند. آمریکا بزرگترین بازار این برند به حساب می‌آید و بعد از آن چین رتبه دوم را از آن خود کرده است. اما تنها فروش محصول استاندارد برای رولزرویس سود نداشته و این شرکت از سفارشی سازی محصولات خود که تقاضا رو به رشد چشمگیر پیدا کرده، به صورت میانگین 500 هزار دلار بر روی هر محصول سود می‌کند. خاورمیانه منطقه پیشرو در سفارشی سازی محصولات رولزرویس به جساب می‌آید.


تورستن مولر اوتوس مدیرعامل رولزرویس می‌گوید: «2022 سال بسیار مهم برای ما بود. ما توانستیم رکورد فروش خود در یکسال را جا به جا کنیم و در عین حال اولین مدل تمام الکتریکی رولزرویس را به جهان معرفی کردیم. اما فروش تنها معیار موفقیت ما نیست زیرا ما تولید کننده انبوه نیستیم و نخواهیم بود. کالینان پرفروش‌ترین محصول ما در دنیا و بعد از آن گوست در بازارهای خاورمیانه و اقیانوسیه به حساب می‌آیند. تقاضا برای اسپکتر فراتر از انتظار ما بود و تحویل آن برای سه ماهه چهارم سال جاری برنامه ریزی شده است.»

 

 

نظر دهید