شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هیوندای i20
با رنگ‌های جدید

 

هیوندای i20 آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند تا بیشتر شبیه به دیگر محصولات این برند باشد. تغییرات ظاهری هیوندای i20 شامل گرافیک چراغ‌های جلو، مش جدید جلوپنجره و ریدیزاین سپر عقب می‌شود. دیگر تغییر ظاهری این خودرو به اضافه شدن سه رنگ جدید Lucid Lime Metallic, Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl به پالت رنگی i20 محدود می‌شود.


برای کابین هیوندای i20 جدید یک پکیج رنگی با نام Lucid Lime در نظر گرفته شده که تنها به روشن‌تر جلوه دادن آن کمک می‌کند بلکه با اضافه شدن این پکیج، یک خط عمودی به صندلی‌ها اضافه می‌شود. در این آپدیت، به i20 نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچ پشت فرمان و نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچ اطلاعات و سرگرمی اضافه می‌شود که از اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی می‌کند. پد شارژ وایرلس، سیستم صوتی Bose و تعویض لامپ سقفی با LED مولتی کالر نیز از دیگر تغییرات این کابین به حساب می‌آید.

 


هیوندای در بحث ایمنی نیز مجموعه Smart sense را بر روی این مدل نصب می‌کند که شامل سیستم جلوگیری از برخورد رو به رو با قابلیت تشخیص دوچرخه و تشخیص خطوط می‌شود. خریداران به عنوان گزینه سفارشی می‌توانند دستیار برخورد از عقب، جلوگیری از تصادف در نقطه کور و کروز کنترل هوشمند را به هیوندای i20 خود اضافه کنند.


از نظر قوای فنی، هیوندای i20 از پیشرانه 1 لیتر توربو بهره می‌برد که 118 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. در کنار این پیشرانه درونسوز، یک موتور الکتریکی 48 ولت نیز وجود دارد. انتقال قدرت توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه و یا شش سرعته دستی انجامی می‌شود.


هیوندای i20 سه ماهه سوم سال 2023 در کارخانه ازمیت ترکیه ساخته خواهد شد و مدل‌های مختلف دیگری از آن نیز در راه است.

 

نظر دهید


در همین زمینه