شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز GLC 350e
رکورددار پیمایش

 مرسدس بنز با رونمایی از GLC350e مدل ۲۰۲۵ در نسخه پلاگین هیبرید، گامی دیگر در جهت برقی‌سازی محصولات خود برداشت.

 

مشخصات فنی مرسدس بنز GLC350e

قوای محرکه GLC350e یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ است که با یک موتور الکتریکی همراه شده و در مجموع قدرتی معادل ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. قیمت پایه این خودرو از ۶۱ هزار دلار آغاز می‌شود.

GLC پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ با باتری ۲۴.۸ کیلووات ساعتی، امکان پیمایش تمام برقی مسافت ۸۷ کیلومتر را فراهم می‌کند که بیشترین میزان پیمایش در این سگمنت است. شارژ سریع این خودرو با شارژر ۶۰ کیلوواتی، تنها به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت GLC350e برابر با ۶.۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن در حالت‌های مختلف رانندگی به ترتیب ۲۱۰ و ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

AutomobileFa glc305e 14030606

 

مشخصات فنی مرسدس بنز GLC350e

تجهیزات تریم پایه این خودرو شامل امکانات کاربردی و ایمنی همچون اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، دستیار پارک فعال، سیستم تعلیق بادی و کیسه هوای مرکزی بین دو سرنشین جلو است. با ارتقا به تریم Exclusive به ارزش حدود ۶۳ هزار دلار، امکانات لوکس‌تری همچون سیستم صوتی برمستر، دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی داخلی گسترده‌تر و رکاب‌های نورانی به این خودرو اضافه می‌شود و تجربه‌ای لوکس‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

گران‌ترین و کامل‌ترین نسخه مرسدس بنز GLC پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ با نام Pinnacle قیمتی حدود ۶۵ هزار دلار دارد. این مدل علاوه بر امکانات لوکس نسخه‌های قبلی، به نمایشگر هدآپ دیسپلی و شیشه‌های عایق‌بندی شده باکیفیت مجهز شده است که باعث ایجاد محیطی آرام و راحت در داخل کابین می‌شود. این خودرو هم‌اکنون در نمایندگی‌های مرسدس بنز در آمریکا قابل خریداری است.

 

AutomobileFa glc305e 3 14030606

نظر دهید


در همین زمینه