شبکه‌های اجتماعی

حرکت کیا XCeed روی فرش قرمز نمایشگاه فرانکفورت

اولین تصاویر رسمی کیا XCeed منتشر شد

کیا XCeed به عنوان آخرین عضو از خانواده Ceed به شمار می‌آید و در میانه استونیک و اسپورتیج در رنج کراس‌اوورهای این شرکت قرار می‌گیرد. کیا به تازگی تصاویر رسمی کیا XCeed را منتشر کرده و تصاویر نمایه ظاهری جدیدترین مدل کیا را به خوبی نشان می‌دهد، کیا XCeed رقیب اصلی فولکس‌واگن T-Roc و مینی Countryman در بازار خواهد بود.
هرچند تعداد کمی تصاویر از کیا XCeed منتشر شده است اما همین تصاویر نشان می‌دهد که طراحی این اتومبیل کیا به چه صورت است. کیا XCeed بزرگترین تفاوتی که با دو مدلی که از نظر طراحی در میانه آن‌‌ها قرار می‌گیرد دارد، در نوع طراحی پنجره‌ها با ستون C گردتر است.
اطلاعاتی که در تصاویر مشهود است نشان می‌دهد که هویت خانواده Ceed در چراغ‌ها و واگن‌اسپرت در این مدل حفظ شده است. اسپویلر نصب شده روی کیا XCeed و طراحی عقب این اتومبیل باعث شده تا چهره اسپرت‌تر نسبت به دیگر مدل‌ها داشته باشد.
با این‌که هیچ اطلاعات فنی از کیا XCeed منتشر نشده است اما انتظار می‌رود در ماه آتی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به طور رسمی از این کراس‌اوور تازه رونمایی شود. به نظر می‌رسد در 2020 و نمایشگاه خودروی ژنو، نسخه پلاگین هیبرید کیا XCeed ساخته و به نمایش درآید.

نظر دهید


در همین زمینه