شبکه‌های اجتماعی

ماجراجویی در ایتالیا

آماده‌باش برای اولین فیس‌لیفت رنگید

 نسخه فیس‌لیفت کوچک‌ترین کراس‌اوور جیپ برای نخستین بار معرفی خواهد شد. جیپ رنگید 2019 با طراحی به روزرسانی شده در ششم ژوئن در نمایشگاه اتومبیل تورین در ایتالیا رونمایی می‌شود. قبل از رونمایی، عکس تیزری از سوی جیپ منتشر شده است که چراغ عقب این خودرو را  نشان می‌دهد. در این تصویر دیده‌ می‌شود که حاشیه مشکی‌ رنگ اطراف چراغ عقب رنگید جدید حذف شده تا به این ترتیب شاهد یک به روز رسانی ظاهری زیرکانه باشیم. طراحی Xمانند همچنان در این چراغ به چشم می‌خورد و اگر با دقت بیش‌تری نگاه کنید، متوجه می‌شوید در مرکز این چراغ طرح و لوگوی جلوپنجره جیپ حک شده است. علاوه بر به روزرسانی‌های انجام شده در قسمت عقب این خودرو انتظار می‌رود که تغییرات دیگری نیز در این خودرو صورت گرفته باشد تا  برای چند سال دیگر جذابیت و تازگی ظاهری جیپ رنگید حفظ شود.
جیپ همچنین اعلام کرده است که در این مرحله برای بازار اروپا پیشرانه‌های جدیدی عرضه خواهد کرد. پیشرانه‌های جدید شامل یک نمونه  لیتری با 120 اسب بخار قدرت و یک نمونه 1.3 لیتری با 150 یا 180 اسب بخار قدرت خواهد بود و هنوز مشخص نیست که کدام از این پیشرانه‌ها برای بازار آمریکا نیز در نظر گرفته خواهد شد. در حال حاضر جیپ رنگید در بازار آمریکا با یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو یا قدرت 160 اسب بخار و یک پیشرانه آپشنال 2.4 لیتری 180 اسب بخاری عرضه ‌می‌شود.
پس از رونمایی از فیس‌لیفت رنگید در تورین ایتالیا، جیپ جزییات بیشتری را در مورد این مدل در نیمه دوم ژوئن منتشر خواهد کرد. در برنامه 5 ساله پیش روی گروه FCA که هفته گذشته اخبار آن منتشر شد، جزییات جدیدی برای خط تولید برند جیپ در نظر گرفته شده است و یکی از گزینه‌‎های مطرح شده، احتمالا خودرویی خواهد بود کوچک‌تر از مدل رنگید است. دیگر خودروهایی که در دستور کار جیپ گرفته‌اند شامل پیک‌آپ جیپ رنگلر، واگنیر و گرند واگنیر خواهند بود.

نظر دهید


در همین زمینه