شبکه‌های اجتماعی

«INDI One» با پیمایش 480 کیلومتر و قدرت 410 اسب‌بخار
Automobile Farsi - INDI One

در نمایشگاه CES لاس‌وگاس 2022

 

 

INDI پس نمایش خود در پاییز گذشته این بار «One» را در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشت. One در واقع کراس‌اوور الکتریکی 45 هزار دلاری است که ترکیبی از ب‌ام‌و i3 و تسلا Y است.

 

با این حال One می‌تواند کمی زیباتر باشد زیرا دارای خطوط منحنی زیبا، چراغ‌های جلوی باریک و با نواری که آن را کاملا متمایز کرده است. سقف عجیب INDI، دستگیره‌های در مخفی و چرخ‌های 22 اینچی از دیگر مشخصات آیرودینامیکی این اتومبیل برقی است.

از نظر ابعاد و اندازه طول INDI One، 4800 میلی‌متر، عرض آن 1981 میلی‌متر و ارتفاع آن 1702 میلی‌متر است. این اعداد و ارقام بدان معناست که One کمی بزرگ‌تر از رقبای خود مانند فورد موستانگ Mach-E  و تسلا Y است.

 

One از سیستم اطلاعات و سرگرمی خاصی بهره می‌برد که تاکنون در سیستم حمل و نقل شهری استفاده نشده است. این سوپرکامیپوتر از دسته ابزار دیجیتالی برخوردار است. همچنین این ابر کامپیوتر پیشرفته این امکان را به سرنشینان می‌دهد تا جدیدترین بازی‌ها را انجام دهند و همچنین با استفاده از دوربین‌های داخلی و خارجی اتومبیل، فیلمبرداری، ویرایش و البته در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنند.

 

یکی از نکات جالب در INDI One دستیار مجازی شخصی است که به مرور عادات کسی که از این اتومبیل استفاده می‌کند را یاد می‌گیرد و در واقع از یک هوش مصنوعی برخوردار است. همچنین فضای بار این اتومبیل برقی 1218 لیتر است. همچنین از دیگر امکانات این خودروی هوشمند می‌توان به سقف پانوراما و فرمان مینیمالیستی اشاره کرد.

 

قدرت One توسط پکیج باتری 95 کیلووات ساعتی تامین شده و این باتری امکان پیمایش 483 کیلومتر در هر بار شارژ را فراهم می‌کند. این باتری قدرت را به هر چهار چرخ منتقل کرده و 410 اسب‌بخار تولید می‌کند. این مشخصه‌های INDI One را قادر ساخته شتاب صفر تا صد 5.5 ثانیه داشته باشد. حداکثر سرعت این اتومبیل 209 کیلومتر در ساعت است.

One قرار است سه ماهه اول 2022 ثبت سفارش شده و تحویل آن از پایان همین سال آغاز شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه