شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیکو
توسط رسانه‌های بزرگ سرتاسر جهان انجام شد

در 18 اکتبر، "روز فناوری 2023" JAECOO با موفقیت به پایان رسید. در طول این رویداد، علاوه بر رونمایی از آخرین دستاوردها در پیشرفت‌های فناوری، JAECOO همچنین قدرت محصولات خود را با انجام تست درایو آن‌ها به نمایش گذاشت.

در این میان، مدل‌های محبوب J7 و J8 به خاطر استفاده از برنامه‌‌های شبیه‌سازی که در آن‌]ا به کار گرفته شده، به مدل‌هایی تبدیل شدند که همه می‌خواستند آن را تجربه کنند و پس از آزمایش، این سیستم مورد تمجید کارشناسان معتبر، رسانه‌های بزرگ جهانی و KOLهای صنعتی قرار گرفتند و نتیجه رضایت‌بخشی به دست آوردند. در همین حال، مدل پلاگین هیبریدی JAECOO - J7 PHEV نیز به صورت ایستا در محل برگزاری تست درایو نمایش داده شد و به یک سوژه محبوب تبدیل شد.

 

JAECOO به‌عنوان یک برند جدید آفرود، به مفهوم برند «از کلاسیک‌ها، فراتر از کلاسیک‌ها» پایبند است، مأموریت جسورانه کاوش را بر عهده می‌گیرد و هرگز تسلیم نمی‌شود، و یک حالت سفر کامل، کارآمد و با کارایی بالا ایجاد می‌کند. برای کاربران با "فناوری خارج از جاده + سبز". در مرحله بعد، فناوری نوآورانه و جذابیت فوق العاده JAECOO را با هم تجربه خواهیم کرد.

سایت تست درایو به دو منطقه بزرگ تقسیم می شود: سایت تست درایو Fantawild و کمپ TO JOURNEY. کمپ TO JOURNEY یک منطقه برای تجربه خارج از جاده است که به طور ویژه برای J7 ساخته شده است که شامل یک سری برنامه‌های شبیه‌سازی جاده مانند مقاطع هلالی پر سرعت، منحنی‌های U شکل، منحنی‌های S شکل، کوهان- منحنی های شکل، مقاطع با شیب های پیوسته و مقاطع با سرعت فوق العاده بالا. در این تست درایو با شرایط جاده‌ای پیچیده و متنوع، رانندگان یک سفر مملو از سرعت و اشتیاق را تجربه کردند و هر از چند گاهی صدای هلهله در منطقه تست درایو به گوش می‌رسید و بسیاری از رانندگان نمی‌توانستند از تعریف و تمجید از J7 دست بردارند.

 

جکو J7 مجهز به سیستم هوشمند رانندگی تمام جاده‌ای (ARDIS) برند JAECOO است که دارای هفت حالت جاده است که به صورت پویا وضعیت خودرو را در زمان واقعی تنظیم می‌کند و وضعیت را در هر دو بخش شهری و گل آلود به خوبی مدیریت می‌کند. همچنین این خودروی به چهار فناوری کابین هوشمند شامل تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155، نمایشگر هدآپ W-HUD، صفحه نمایش بزرگ 14.8 اینچی و شاسی شفاف 540 درجه که استانداردهای شاسی بلندهای آفرود شهری را ارتقا می‌دهد، مجهز شده است.

 

چندی پیش، جکو J8 پس از اولین حضور خود در قطر در مرکز توجه صنعت قرار گرفت و طبیعتاً تبدیل به خودروی ستاره‌ای شد که همه برای اولین بار در این تست رانندگی رقابت کردند. جکو J8 به سیستم چهار چرخ محرک تمام سناریوی هوشمند و موتور 2 لیتری توربو مجهز شده که به راحتی می تواند خود را با 7 سناریوی اصلی رانندگی تطبیق دهد. با انجام آزمایش‌های سخت‌گیرانه، J8 از سیستم تعلیق مغناطیسی CDC خود برای تنظیم آزادانه وضعیت خودرو تحت بارها و شرایط جاده‌ای مختلف استفاده کرد. ویژگی‌های پایداری، راحتی و کنترل رانندگی عالی را ارائه داد و لذت را برای رانندگان در محل به ارمغان آورد. رانندگی آرام در خارج از جاده، و نشان دادن سبک یک SUV لوکس.

 

علاوه بر J7 و J8، J7 PHEV به عنوان یک خودروی هیبریدی پلاگین با نمایش استاتیک مورد توجه قرار گرفت. J7 PHEV مجهز به باتری با ظرفیت 18.3 کیلووات ساعت و مخزن سوخت با ظرفیت 60 لیتر، با برد الکتریکی خالص 88 کیلومتر، مصرف سوخت تنها 5.2 لیتر در 100 کیلومتر در شرایط WLTP و برد ترکیبی بیش از 1200 کیلومتر است. به منظور رفع نگرانی کاربران در مورد مسافت پیموده شده مدل های انرژی جدید، J7 PHEV به عملکرد شارژ فوق سریع مجهز شده است که باتری آن از 30٪ تا 80٪ در کمتر از 20 دقیقه شارژ می‌شود. رسانه‌های حاضر در محل اعلام کردند که J7 PHEV از نظر ظاهر، فضای داخلی و قدرت بسیار چشمگیر است و علاوه بر پاسخگویی به رفت و آمدهای روزانه شهری، دارای عملکرد تخلیه خارجی 220 ولتی برای رفع نیازهای مختلف برق در شرایط کمپینگ در فضای باز است. آن را به یک انتخاب عالی برای کمپینگ در فضای باز تبدیل می کند.

 

تست رانندگی تجربه رانندگی تکان دهنده و لذت بخشی را برای همه فراهم کرد. در همان زمان، JAECOO همچنین اکوسیستم جدیدی از کاربران برند را راه اندازی کرد تا با کاربران جهانی برای کشف توسعه سبز و پایدار JAECOO همکاری کند. در آینده، JAECOO همچنان خود را وقف ارائه وسایل نقلیه با کیفیت و عملکرد بالا به مصرف کنندگان و توسعه صنعت خودرو کمک بیشتری خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه