شبکه‌های اجتماعی

مدل مفهومی به روز شده از برند جدید چری

رونمایی در روز اول نمایشگاه شانگهای

برند جتور از زیر مجموعه‌های خودروسازی چری، یک سالی است که کار خود را آغاز کرده‌ است. این برند مسئولیت طراحی و ارائه محصولات مدرن و جذب مشتریان جوان این شرکت را برعهده دارد. این برند تا کنون دو مدل از محصولات کراس‌اوور خود با نام‌های X70 و X90 را ساخته و روانه بازار کرده است. با این حال فروش این محصولات در بازار چین 29,061 دستگاه بوده که بسیار کم‌تر از میزان انتظار است.

در سال گذشته اتومبیل مفهومی جتور X در نمایشگاه پکن به نمایش درآمد، اما در آن زمان برای طراحی آن بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. بنابراین این خودروساز تصمیم گرفته تا در 27 فروردین و در روز آغاز نمایشگاه شانگهای چین این اتومبیل که بر اساس مطالعه بازار و خواسته‌های مشتریان جوان این خودروسازی است را به نمایش درآورد.
علاوه بر این طراحی بیرونی به روز شده برای جتور X، داخل اتومبیل نیز دستخوش تغییراتی شده است. بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که فضای داخلی این اتومبیل مفهومی بدون حضور دکمه‌های فیزیکی طراحی شده است و دو نمایشگر بزرگ در داشبورد تعبیه شده‌ و کنترل سامانه‌های مختلف از طریق پنل قرار داده شده در کنسول میانی انجام می‌شود.
هنوز از برنامه‎‌های جدید این برند اطلاعات جدیدی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد تولید هفت مدل در نقشه راه جتور قرار دارد.

 

chery Jetour X 2 Edit

نظر دهید


در همین زمینه