شبکه‌های اجتماعی

معرفی پکیج آفرودی XRT برای هیوندای توسان
Automobile Farsi - Hyundai Tucson

برای بازار ایالات متحده

 

 

هیوندای تاکنون تغییرات زیادی برای توسان در نظر گرفته‌است. نسخه‌های مختلف هیوندای توسان شامل دو مدل با فاصله دو محور زیاد و کم، دو نسخه هیبریدی، نسخه L برای بازار چین و نسخه سری N است. حالا این بار هیوندای قصد دارد توسان XRT را برای بازار آمریکا ارائه کند.

 

هیوندای توسان XRT به نوعی تصویر اتومبیل آفرودی را به ذهن متبادر کرده و کاملا آشنا به نظر می‌رسد، این مدل خیلی شبیه به کیا اسپورتیج X-pro است. از مشخصه‌های توسان جدید می‌توان به سپرهای اصلاح شده، پوشش پلاستیکی دور بدنه، ریل‌های سقفی بزرگ‌تر، چرخ‌های 19 اینچی مشکی با طراحی خاص و همچنین تریم تیره برای داخل خودرو اشاره کرد.

 

AutomobileFa Hyundai Tucson XRT 03

 

با این حال هیچ تفاوت فنی توسان XRT با مدل استاندارد برای بازار آمریکا ندارد و این مدل از پیشرانه بنزینی 2.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 241 نیوتن‌متر استفاده می‌کند. توسان XRT در دو نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک قابل سفارش است. جالب آنکه حتی سیستم تعلیق خودرو نیز تغییر نکرده است.

 

توسان XRT از پیکربندی و پکیج SEL برخوردار بوده و کسانی که نیازمند اکسسوری آفرودی هستند باید برای آن هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنند. با این تغییرات جدید تفاوت قیمت توسان XRT نسبت به مدل استاندارد تنها 2200 دلار بوده و قیمت آن در بازار ایالات متحده 32625 دلار است.

 

AutomobileFa Hyundai Tucson XRT 01

 

 

نظر دهید


در همین زمینه