شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - داج چلنجر
181 کیلوگرم سبک‌تر

 

داج برای ساخت و طراحی چلنجر در سال 2008، از نسخه‌های پیشین و سبک طراحی این شرکت در دهه 60 الهام گرفته بود. حالا راه جدیدتری توسط exomod پیدا شده تا چلنجر هلکت جدید بیشتر از چیزی که هست شبیه به تاریخچه خود شود.


این شرکت برای چلنجر، بدنه‌ای عریض از جنس فیبرکربن طراحی و تولید کرد که ساخت آن 1500 ساعت طول کشیده است. این خودرو که حالا Quicksilver نامیده می‌شود، چلنجر را شبیه به چارجر 1968 کرده اما از آن 4 اینچ عریض‌تر و 181 کیلوگرم سبک‌تر شده تا اثرات فیبرکربن در آن بیشتر دیده شود.


قوای محرکه این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر سوپرچارجر با 807 اسب‌بخار قدرت است که توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک TorqueFlite داج به چرخ‌ها منتقل می‌شود تا گارانتی این پیشرانه مشکل‌دار نشود. پشت رینگ‌های 20 اینچ Forgeline سفارشی که با تایرهای Nitto NT555 پوشیده شده، ترمزها برای توقف بهتر به نمونه شش پیستون برمبو با دیسک‌های سوراخ‌دار 15.7 اینچ ارتقا پیدا کردند.


این نمونه تک ساخت تنها با یک رنگ عرضه شده که 345 هزار دلار قیمت دارد. کوئیکسیلور بخشی از هفت خودرو اصلی سری C68 Carbon این شرکت به حساب می‌آید و در آینده نزدیک سری دوم این خودروهای عجیب با پیشرفت‌های چشمگیر تولید خواهند شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه