اتومبیل فارسی - پیکاپ چری
اولین پیکاپ چری

پیکاپ جدید چری که با نام داخلی KP11 شناخته می‌شود، در یک رویداد تبلیغاتی مشاهده شده است. هنوز نام رسمی برای این مدل اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این پیکاپ با چندین گزینه پیشرانه از جمله بنزینی، پلاگین هیبریدی و هیبریدی با برد گسترده وارد بازار شود.

 

مشخصات ظاهری پیکاپ چری

در نمای جلوی این خودرو، جلوپنجره‌ای بزرگ و چشمگیر با حروف برجسته "چری" به چشم می‌خورد. چراغ‌های این مدل به صورت دوگانه طراحی شده‌اند و چراغ‌های روز در قسمت بالایی قرار دارند که با دو چراغ به شکل L همراه است. سپر جلو هم به یک صفحه محافظ نقره‌ای مجهز شده است.

این پیکاپ دو کابین دارد و دستگیره‌های درها به سبک سنتی طراحی شده‌اند. نوارهای مشکی‌رنگ نیز در امتداد کناره‌های خودرو قرار دارند و ظاهری جذاب به آن بخشیده‌اند. مدلی که در این رویداد دیده شد، یک سقف سخت برای بخش بار داشت که به سایبانی شبیه به تجهیزات کمپینگ مجهز شده بود و قابلیت باز شدن داشت.

در بخش عقب، چراغ‌های خودرو طراحی غیرمعمولی دارند و بیشتر از حد انتظار از بدنه خودرو بیرون زده‌اند. همچنین یک پله در پایین قسمت بار تعبیه شده است. درب عقب هم مانند قسمت جلوی خودرو، نام "چری" با حروف بزرگ روی آن حک شده است.

 

AutomobileFa Chery Pickup 4 14030802

 

مشخصات فنی پیکاپ چری

بر اساس اطلاعات موجود، این پیکاپ از لحاظ ابعاد به فورد رنجر شبیه است. هرچند اطلاعات زیادی درباره پیشرانه آن در دست نیست، اما گفته می‌شود که نسخه بنزینی آن احتمالاً از یک موتور ۲.۴ لیتری استفاده خواهد کرد. نسخه‌های پلاگین هیبریدی و هیبریدی با برد گسترده هم ممکن است از سیستم "Kunpeng" چری بهره ببرند.

چری سال گذشته با شرکت ZX Auto برای تولید یک پیکاپ همکاری کرده بود و احتمال می‌رود که این مدل جدید بر اساس یکی از محصولات ZX، یعنی ویشی مدل 1986، ساخته شده باشد. خودروسازی ZX یک خودروساز چینی است که به‌ ویژه در زمان جنگ داخلی لیبی با استفاده از پیکاپ‌هایش به‌عنوان خودروهای نظامی معروف شد.

انتظار می‌رود این پیکاپ ابتدا در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. پلاکی که روی این خودرو در رویداد دیده شد، شامل نوشته‌های انگلیسی بود که نشان می‌دهد این پیکاپ ممکن است در خارج از چین معرفی شده باشد. فروش این مدل احتمالاً از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

 

AutomobileFa Chery Pickup 2 14030802


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی