شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید سری3 با تغییرات اساسی می‌آید

خط و نشان ب‌ام‌و برای آئودی و مرسدس

زنگ هشدار ب‌ام‌و برای آئودی و مرسدس به صدا در آمد. نسل جدید سری3 که عکس‌های مخفیانه آن منتشر شده است، در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار در نیمه دوم سال 2018 میلادی است. عکس‌های گرفته‌شده توسط خبرنگاران از سری3 که به وسیله استیکر پوشانده شده است، خبر از پوست‌اندازی کامل این مدل می‌دهند. خبر‌های دیگری از ب‌ام‌و به گوش رسیده که حاکی از آن است که پای مدل شاسی‌بلند X7 به خیابان‌های آلمان نیز باز شده است.
در بررسی‌های اولیه تغییر در جلو پنجره، چراغ‌ها، پروفیل درها و تغییر رینگ‌ها مشهود است. انتظار می‌رود شاهد افزایش طولی بدنه، بزرگ‌تر شدن درها و برجسته شدن خط شانه که از بالای دستگیره در عبور کرده است باشیم. آن چه که در این تصاویر بیش‌تر جلب توجه می‌کند، پوشاندن قسمت میانی در صندوق بار و چراغ‌های عقب است. گویا بیش‌ترین تغییرات در این بخش بوده و شخصیت جدیدی برای سری3 در نظر گرفته شده است. عکس‌های مربوط به داخل کابین در درسترس نیست، اما عکس‌هایی که ماه پیش توسط جاسوسان منتشر شد، نشان می‌دهند که کنسول میانی، مورد بازنگری قرار گرفته و نمایشگر بزرگ‌تری برای سیستم سرگرمی و iDrive در نظر گرفته‌ شده است.
احتمال می‌رود مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در نسل جدید سری3، استفاده از پلت‌فرم جدید موسوم به CLAR باشد که حدود 40 کیلوگرم آن را نسبت به قبل سبک‌تر کرده است. استفاده از فبیرکربن و آلمینیوم باعث این کاهش وزن شده است. جواهر ساخته شده از این سدان، نسخه تقویت‌شده آن است که توسط M پاور معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود نسخه‌های استاندار سری3 در ابتدای اکتبر و در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشته شوند و نسخه M آن به نیمه دوم سال 2019 یا اوایل 2020 برسد.

نظر دهید


در همین زمینه