شبکه‌های اجتماعی

مان نمونه اولیه کشنده الکتریکی جدیدی را معرفی کرد
اتومبیل فارسی - کشنده برقی مان

تولید انبوه در 2024

 

 

مان eTGM کامیون الکتریکی شرکت مان در حال حاضر در شهرهای مختلف اروپا استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد این شرکت به توسعه محصولات خود در زمینه خودروهای تجاری برقی ادامه می‌دهد. حالا این شرکت نمونه اولیه یک کشنده برقی در آستانه تولید انبوه را معرفی کرده و در همین راستا شرکت مان برنامه‌های بیشتری از الکتریکی کردن محصولات خود را اعلام کرده است.

 

در خصوص این کشنده جدید «مان» اطلاعات کاملی ارائه نکرده و مشخصات فنی آن نیز به طور کامل ارائه نشده است. از عکس‌های منتشر شده نیز فقط می‌توان نتیجه گرفت که بر اساس نسل جدید TGX ساخته شده و دارای ظاهری غیر معمول است. طرح رنگ گرافیتی اصلی با استفاده از رنگ قرمز روی جلوپنجره و سپر قرمز چهره اسپرتی به این کشنده برقی داده‌است.

 

هرچند مان به توسعه خودروهای تجاری الکتریکی متعهد است و به آن سرعت بخشیده است اما نباید کمک‌های دولتی به این شرکت برای توسعه این محصولات را فراموش کرد و در آخرین سرمایه‌گذاری دولتی در این خصوص 8.5 میلیون یورو در اختیار مان قرار داده شده است.

 

AutomobileFa MAN Truck 01

 

یکی دیگر از پروژه‌هایی که مان در حال کار روی آن است تولید خودروهای تجاری هیدروژنی در کنار خودروهای الکتریکی است. هرچند مان اعتقادی به رسیدن سریع سوخت هیدروژنی به دست مشتریان نهایی ندارد اما طبق محاسبات انجام شده با توسعه فعلی زیرساخت‌های استفاده از سوخت هیدروژنی، اولین پروژه از محصولات این سری از تحقیقات زودتر از 2030 تجاری‌سازی خواهد شد.

 

اما در خصوص سرعت برقی کردن خودروهای تجاری و توسعه آن برنامه‌ریزی انجام شده  در شرکت مان حکایت از تولید انبوده کشنده معرفی شده در اوایل سال 2024 دارد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه