شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کامیون کشنده XT
اولین محصول تجاری گروه کرمان

 هرچند که در سال گذشته عرضه مستقیم خودروهای تجاری و کار به بازار با کاهش جدی روبه‌رو شد، اما با توجه به اهداف ترانزیتی کشور و نیاز به نوسازی این ناوگان در نمایشگاه خودرو شیراز سال جاری شاهد مرحله جدیدی از رقابت خودروهای تجاری بودیم. کارمانیا هم به عنوان زیرمجموعه‌ شناخته شده کرمان موتور که تا پیش از تحریم‌ها محصولاتی از برند BYD را به بازار عرضه می‌کرد، در اولین رویداد خودرویی 1403 در شیراز، با کشنده جدیدی از برند KMC به بازار بازگشت. کامیون کشنده XT اولین محصول تجاری برند کارمانیا است.

 

AutomobileFa KMCXT 2 14030402 

 

مشخصات فنی کامیون کشنده XT

کامیون کشنده XT، محصول جدید کارمانیا که با کد 1856 شناخته می‌شوداز یک پیشرانه 12.5 لیتری دیزلی 6 سیلندر با حداکثر توان 560 اسب‌بخار و گشتاور نهایی 2400 نیوتن‌متر، نیرو می‌گیرد. مدل پیشرانه این کشنده کامینز M13 است و توان ایجاد حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت را دارد. قدرت پیشرانه کشنده XT با جعبه دنده اتوماتیک 16 سرعته‌ مجهز به 12 دنده جلو و 4 دنده عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم تعلیق KMC XT به ترتیب در جلو و عقب از نوع فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و سیستم تعلیق بادی دارای 4 بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تولید باد و میل موجگیر است. از دیگر امکانات فنی کشنده جدید کارمانیا می‌توان به فرمان چند کاربره و سیستم ترمز مستقل پنوماتیک با ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب اشاره کرد. لازم به ذکر است که سوپاپ‌ها و سیستم ترمز کی ام سی XT ساخت شرکت WABCO است.

لازم به ذکر است، ابعاد شاسی XT در جلو 940 میلی‌متر و در عقب 850 میلی‌متر طراحی شده است. همچنین ارتفاع ناودانی آن 285 میلی‌متر و ضخامت شاسی 8 میلی‌متر است و با ظرفیت حمل 44 تن، حداکثر ظرفیت مجاز فنی محور جلو 7.3 تن و محور عقب آن 13 تن با تکنولوژی شرکت مان است.

 

AutomobileFa KMCXT 3 14030402

 

امکانات ایمنی و رفاهی کشنده KMC XT

کشنده جدید کارمانیا با سطح مناسبی از امکانات ایمنی نظیر سیستم‌های کمکی ترمز، ترمز اضطراری، کنترل پایداری خودرو، هشدار انحراف از مسیر و هشدار برخورد از جلو به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این تجهیزاتی مانند کلیدهای کنترل مولتی‌مدیا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، 2 باتری 12 ولتی با ظرفیت 220 آمپر، شیشه بالابر برقی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده و سرنشین، سیستم سرمایش و گرمایش صندلی راننده و سرنشین، گرمکن آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، سنسور نور و باران، نمایشگر 10 اینچی سیستم مولتی‌مدیا، سیستم نمایش نقاط کور با دوربین 360 درجه، نشانگر باد تایرها، بخاری و کولر درجا و یخچال در این کشنده وجود دارد.

 

AutomobileFa KMCXT 4 14030402

 

فروش کامیون کشنده XT

با توجه به معرفی کشنده کارمانیا در نمایشگاه خودرو شیراز، باید به زودی شاهد عرضه این محصول در بازار خودروهای تجاری باشیم. جهت اطلاع از شرایط فروش کشنده XT می‌توانید اخبار برند کارمانیا را در اتومبیل فارسی دنبال کنید.

 

نظر دهید


در همین زمینه